خرید بهترین بیمه با تضمین قیمت از بیمه دات کام

دغدغه‌ی اکثر افراد برای خرید بیمه شخص ثالث، قیمت آن است. بیمه دات کام با تضمین قیمت و فراهم کردن شرایطی باور نکردنی، خرید بیمه را برای تمامی افراد آسان کرده است.
بیمه دات کام توانسته با ایجاد گزینه خرید بیمه اقساطی خودرو بدون چک و سفته، خیال تمام مردم را بابت تمدید و خرید بیمه شخص ثالثشان راحت کند تا یک خرید عالی بدون اینکه نگران قیمت باشند را تجربه کنند. چنانچه می‌خواهید در رابطه با نحوه تعیین قیمت بیمه شخص ثالث بیشتر بدانید، همراه ما باشید.

قیمت بیمه شخص ثالث 1402

قیمت بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشت که با توجه به افزایش ۵۰ درصدی نرخ دیه در سال جدید، کمترین حالت ممکن برای آن در نظر گرفته شد. در حالت پایه، قیمت بیمه شخص ثالث برای خودروهای سواری، عددی بین ۳،۰۴۷،۲۰۰ تومان الی ۴،۷۴۷،۶۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود که با توجه به عواملی مثل تعداد سیلندر و نوع کاربری، مبلغ دقیق آن مشخص می‌شود.
بیمه مرکزی هنگام اعلام قیمت انواع خودرو، آن‌ها را در ۴ گروه مختلف قرار می‌دهد. این دسته بندی بر اساس تعداد سیلندر انجام می‌شود. البته که عوامل دیگری مانند جریمه دیرکرد و تخفیف عدم خسارت بر این مبلغ تاثیرگذارند.

جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ انواع خودرو:

نوع خودرو سواری قیمت بیمه ثالث
ماشین‌های کمتر از ۴ سیلندر ۳،۰۴۷،۲۰۰
پیکان، پراید و سپند ۳،۶۰۸،۸۰۰
ماشین‌های چهار سیلندر ۴،۲۴۱،۹۰۰
سایر ماشین‌های بالای چهار سیلندر ۴،۷۴۷،۶۰۰

 

عوامل موثر بر قیمت بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲

نرخ دیه سال جاری، اصلی‌ترین عامل در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث است. اما علاوه بر آن، عوامل دیگری هم بر روی قیمت بیمه خودرو موثر هستند. این موارد معمولاً به طور غیرمستقیم بر روی خسارات احتمالی وارده، از سوی وسیله نقلیه بیمه‌گزار به سایر اتومبیل‌ها تأثیر می‌گذارند.

در حالت کلی قیمت بیمه شخص ثالث خودرو بر اساس عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • کاربری خودرو
  • جریمه دیرکرد
  • سقف تعهد پوشش مالی
  • تخفیف عدم دریافت خسارت
  • مدت اعتبار بیمه

قطعا با بیان این موارد، به سختی محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث خودرو پی بردید. اما، بیمه دات کام این کار را راحت‌تر از تصور شما کرده و به صورت آنلاین نرخ تمام شده‌ی بیمه شخص ثالث شما را محاسبه می‌کند. در روش اول، تنها با وارد کردن پلاک خودرو و کد ملی صاحب پلاک استعلام قیمت می‌گیرید. در روش دوم نیز، کافی است نوع، کاربری، برند، مدل و سال ساخت خودرو را وارد کنید تا قیمت پایانی را مشاهده نمایید. اگر قیمت نمایش داده شده بیشتر از تصورتان بود، نگران نباشد. زیرا، بیمه دات کام امکان خرید قسطی بیمه شخص ثالث را بدون چک و سفته فراهم کرده است.

خرید بیمه شخص ثالث 1402 با تضمین قیمت از بیمه دات کام

قیمت بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ برای هر خودرو متفاوت است. احتمالاً هیچ دو خودرویی شرایط یکسانی برای قیمت‌گذاری بیمه شخص ثالث ندارند؛ مگر اینکه دو ماشین صفر یکسان باشند. شاید با مطالعه این مقاله بتوانید تا حدودی قیمت بیمه وسیله نقلیه خود را تخمین بزنید. اما برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید بیمه خودرو می‌توانید، مشخصات وسیله نقلیه خود را در صفحه بیمه شخص ثالث به نشانی https://bimeh.com/thirdparty  وارد کنید و از ۲۰ شرکت مختلف استعلام قیمت بگیرید و همزمان میزان تخفیفشان را مشاهده و آن‌ها را مقایسه کنید. پس از بررسی جزئیات شرکت‌‌ها، خرید خود را انجام دهید و از پرداخت قسطی بیمه دات کام لذت ببرید. در صورتی که ابهام یا سوالی در خصوص قیمت بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ دارید، با کارشناسان بیمه دات کام تماس بگیرید تا ابهام ایجاد شده را برطرف کنند.

راه‌های ارتباطی بیمه دات کام به شرح زیر است:

آدرس وبسایت: bimeh.com

ایمیل سازمانی: support@bimeh.com

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/bimehdotcom/

تلفن تماس: 0214372

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

 

خودرو
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی