کابینه رئیسی ۱۰ سال جوانتر از کابینه روحانی/ استقبال یک اصولگرا از حضور جوانان در دولت رئیسی

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، درباره استفاده از قشر جوان در بدنه دولت سیزدهم گفت: در ابتدا باید منظور از جوان‌گرایی را که مقام معظم رهبری در اکثر فرمایشات خود به آن اشاره می‌کنند مورد بررسی قرار دهیم. آنچه مقام معظم رهبری فرمودند این مفهوم را ندارد که همه وزرا و مدیران از قشر جوان باشند، بلکه منظور آن است که بدنه دولت اعتماد به جوانان و زمینه رشد آنان را محقق کرده تا آمادگی لازم برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین‌تر را پیدا کنند.

ترقی درباره کابینه دولت سیزدهم نیز بیان کرد: کابینه دولت سیزدهم به نسبت دولت قبلی حدود ۱۰ سال جوان‌تر است و این یک گام رو به جلو برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر جوان‌گرایی و تشکیل دولت جوان انقلابی است.

وی ادامه داد: تلاش آقای رئیسی این است تا در رده‌های معاونت و مسئولیت‌های اجرایی و حتی در سطح وزرا از جوانان استفاده کند و به وزیران هم این نکته را یادآور شد که مدیران وزرات‌خانه خود را از میان جوانان انتخاب کنند.

ترقی اضافه کرد: خوشبختانه نام افراد پیشنهاد شده که از طرف مردم و گروه‌های مختلف به دفتر آقای رئیسی ارسال شده بیشتر از قشر جوان و تحصیل‌کرده هستند که به نظر می‌رسد آقای رئیسی از این قشر استفاده صحیح و به جا خواهد کرد تا زمینه تشکیل دولتِ جوانِ با روحیهِ انقلابی در آینده فراهم شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان و درباره ترکیب استفاده از جوانان و افراد باتجربه در کابینه دولت گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب تاکید کردند سپردن مسئولیت‌ها به جوانان به معنای عدم استفاده از تجارب متخصصان و کارآزموده‌ها نیست و عملکرد جوانان بدون حضور آنان مناسب نخواهد بود، لذا ترکیب تجربه نسل گذشته و شور، نشاط و انگیزه جوانان می‌تواند نقش موثری را در موفقیت دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات کنونی کشور ایفا کند.

۲۳۲۱۵

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی