خبر خوش برای پرسپولیسی ها

4 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، خبر خوش برای پرسپولیسی ها
باشگاه پرسپولیس برای هر سه بازیکن ملی پوش خود ویزا گرفت و هیچ کدام مشکلی برای همراهی کاروان تیم برای سفر به ریاض ندارند. تیم ملی فوتبال ایران که پس از پیروزی در دیدار با تیم ملی هنگ کنگ، باید فردا در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف ازبکستان برود، قرار است پس از پایان این بازی به تهران برگردد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، ملی پوشان پس از پایان دیدار مقابل ازبکستان با پرواز اختصاصی به کشورمان باز می‌گردند و سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس نیز احتمالا از روز پنجشنبه دوم آذر ماه با حضور در محل برگزاری تمرین و معرفی خود به یحیی گل محمدی، آماده سفر به ریاض خواهند شد.

گفتنی است ویزای هر سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس آماده بوده و هیچ کدام مشکلی برای همراهی کاروان تیم برای سفر به ریاض ندارند چرا که مدیران پرسپولیس از پیش تر و قبل از سفر تیم ملی به ازبکستان کارهای اداری برای صدور روادید کنعانی زادگان، ترابی و بیرانوند را انجام داده اند.

از این رو خلاف شایعاتی که اخیرا در برخی رسانه ها منتشر شده، هیچکدام از سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس برای سفر به ریاض و کشور عربستان مشکلی نخواهند داشت.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

4 دیدگاه.

  • عجبااااا

  • ناشناس
    2023-11-22 10:40

    بود و نبود ترابی کنعانی هیچ فرقی برای پرسپولییس نداره فقط علی بیرو برسه بقیه پشم.مگه کنعانی ترابی چه تکنیکی دارن که یک فرد معمولی نداره.یحیی ریده توتیم با خریدهاش و تمرین وتاکتیکهاش

  • ذاکری
    2023-11-22 14:25

    همگی خوب هستند خودتو ناراحت نکن عزیزم

  • احمدبهزادی
    2023-11-22 23:34

    فدراسیونی که درخدمت استقلال پسباهان است وبا پرسپولیس به چشم دشمن نگاه می کندهیچ انگیزه ای برای تیمها نگذاشته است .استقلال که نورچشمی فدراسیون مافیایی تاج وباندش است فقط و فقط هدفش نابودی واز اقتدار انداختن پرسپولیس است .عجب مشوروسیستمی داریم در ایران که حکومت تحمل موفقیت یک تیم مردمی را ندارد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی