قهر یحیی نقشه است/ یورگن لوکادیا و محمدرضا آزادی دو بمب نقل و انتقالات پرسپولیس را بشناسید

8 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، قهر یحیی نقشه است/ یورگن لوکادیا و محمدرضا آزادی دو بمب نقل و انتقالات پرسپولیس را بشناسید
یک مهاجم جدید در لیست خرید سرمربی پرسپولیس قرار گرفت. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دو مهاجم برای خرید در نیم فصل به کادر مدیریت این تیم معرفی کرده است.یورگن لوکادیا و محمدرضا آزادی بازیکنان مدنظر گل محمدی هستند.حداقل یک مهاجم از بین این نفرات در نیم فصل جذب خواهد شد.

لوکادیا

یورگن لئوناردو لوکادیا، زادهٔ ۷ نوامبر ۱۹۹۳ بازیکن فوتبال اهل کوراسائو است که در پست مهاجم و وینگر برای کانگجو مایتی لاینز در سوپر لیگ چین و تیم ملی کوراسائو بازی می‌کند.

لوکادیا در ۱۲ اوت ۲۰۲۲ با عقد قراردادی یک ساله به باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس پیوست. او برای بازی در این تیم شماره ۴ را انتخاب کرد.

لوکادیا در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ (۲۰ اوت ۲۰۲۲) نخستین بازی خود برای پرسپولیس را در دیداری دوستانه مقابل باشگاه فجر سپاسی انجام داد و توانست اولین گل خود را نیز برای باشگاه در این دیدار و در دقیقه ۸ روی پاس گل امید عالیشاه به ثمر برساند

برای اولین بار در یک بازی رسمی، در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۱ (۲۶ اوت ۲۰۲۲)، لوکادیا در مقابل آلومینیوم اراک به عنوان یکی از یازده مرد اصلی پرسپولیس در لیگ برتر وارد میدان شد و در دقیقه ۷۱ جای خود را به حامد پاکدل داد.

در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۱ (۳۱ اوت ۲۰۲۲)، لوکادیا در بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، در برابر نفت آبادان، در دقیقه ۲۷ موفق به گلزنی شد تا اولین گل خود در بازی‌های رسمی را به این شکل به ثمر برساند.

یورگن لوکادیا در ۲۸ آ‌ذر ۱۴۰۱ پرسپولیس را ترک و از ایران خارج شد.

محمدرضا آزادی

محمدرضا آزادی فوتبال خود را از تیم فوتبال جوانان تراکتور سازی آغاز کرد.آزادی بعد از مدتی راهی تیم پایه‌های تراکتور سازی تبریز شد و فوتبال خود را به صورت جدی تر در این تیم دنبال کرد. وی پس از بازی فوق‌العاده ای که در تیم پایهٔ تراکتور سازی ارائه داد به درخواست یحیی گل محمدی به تیم بزرگسالان تراکتور سازی آمد و بدین صورت زندگی حرفه ای او آغاز شد.

تراکتور سازی تبریز
محمدرضا آزادی در لیگ هفدهم ۱۳۹۷–۱۳۹۶ به تیم تراکتور سازی تبریز پیوست. آزادی به مدت ۳ سال برای تیم تراکتور سازی بازی کرد. وی در طول این سه سال ۵۰ بازی برای این تیم انجام داد و ۴ گل تأثیرگذار به ثمر رساند. آزادی در پایان لیگ نوزدهم و بعد از قهرمانی تراکتور سازی در جام حذفی، راهی کشور یونان شد.

پانتولیکوس یونان
محمدرضا آزادی در آبان ماه سال ۱۳۹۹ به باشگاه فوتبال پانتولیکوس یونان پیوست. وی به مدت یک فصل در این تیم بازی کرد و در این مدت برای این تیم فقط ۶ بازی انجام داد، اما با همین تعداد بازی، آقای گل لیگ یونان شد.

استقلال تهران
محمدرضا آزادی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل فوتبالی خود در کشور یونان به درخواست سر مربی استقلال تهران (فرهاد مجیدی) به تهران آمد و با قراردادی دوساله راهی باشگاه استقلال تهران شد.

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

8 دیدگاه.

  • حامد
    2023-11-20 01:00

    لوکادیا و آزادی هر دو آنها بدرد پرسپولیس می خورند چون در جام باشگاهای آسیا نیاز مبرم به مهاجم دارد مخصوصآ آزادی که سابقه بازی در جام باشگاهای را دارد واز براهویی خیلی بهتر است

  • ناشناس
    2023-11-20 05:06

    ای خدا لعنت کنه شما رو که فقط اخبار تخمی به مردم میدید . لوکاویا توسط تیم پرسپولیس سو شده و باید جریمه سنگین یده و پروندش رو داده دادگاه کث . چی جی الکی میگید میاد ایران

  • ناشناس
    2023-11-20 06:01

    سقف بودجه هم کشکه حتما اینا که سقفشون پره

  • قعر یایا واسه ما عادیه
    واسمون مهم نیست عادت هر روزشه

  • این که چیز جدیدی نیست
    واسه همه عادی شده
    قهر پولکی

  • شاهین
    2023-11-20 12:36

    اینا همه فیلمشونه دادا

  • قلب آبی
    2023-11-20 17:51

    یحیی گل من، گل خوشگل من😂 به لجن کشیدن فوتبال رو..

  • حمید احمدی
    2023-11-21 03:19

    شما هم برای خودتان دکان با کردید
    یحیی تاج سر همه ست
    چون حقشون میخاد شما قهر میبندید
    درهرصورت باید همه از این مربی اطاعت کنن

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی