برد اقتصادی تیم ملی در گام اول با گلزنی جهانبخش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در اولین دیدار از مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. گل تیم ملی توسط علیرضا جهانبخش به ثمر رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علیرضا جهانبخش (87- کریم انصاری‌فرد)، احمد نوراللهی، وحید امیری، میلاد سرلک (30 – سعید عزت‌اللهی)، جعفر سلمانی (46 – صالح حردانی)، سامان قدوس (46 – میلاد محمدی)، علی قلی‌زاده (73 – مهدی ترابی) و مهدی طارمی.

ترکیب سوریه: ابراهیم عالمه، سعد احمد، کامل حمیشه، محمود المواس، محمد عثمان، ثائر کروما، خالد کرداوغلی، اویس، اسرا حمویه، موید الخولی و عمر خربین.

نیمه اول:

دقیقه 3: ارسال کرنر خطرناک سامان قدوس از سمت چپ با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه بود که توپ روی این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 7: ارسال زمینی و تند تیز وحید امیری از سمت چپ را مهدی طارمی نتوانست به خوبی قطع کند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: محمد عثمان پس از چند متر حرکت با توپ با یک شوت ناگهانی از پشت محوطه جریمه دروازه ایران را هدف گرفت که ضربه او از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 15: عمر خریبین در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از عبور از شجاع خلیل زاده با یک شوت زمینی به زاویه مخالف دروازه بیرانوند را به شدت تهدید کرد؛ ضربه او با اختلاف اندک و در حالی که دروازه بان تیم ملی ایران نظاره گر آن بود، به بیرون رفت.

دقیقه 22: پاس به بیرون سامان قدوس از سمت راست محوطه جریمه سوریه با ضربه آرام جهانبخش همراه بود که به راحتی در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت.

دقیقه 2+45: حرکت مثلث مهاجمان ایران آخرین موقعیت نیمه اول را به همراه داشت؛ پاس در عمق جهانبخش را طارمی در داخل محوطه جریمه با سینه برای قلی زاده کاشت که ضربه روی پای این بازیکن در اختیار دروازه بان سوریه قرار گرفت.

دقیقه 4+45: شوت دیدنی عمر خربین از روی ضربه آزاد را علیرضا بیرانوند با یک واکنش زیبا راهی کرنر کرد.

برد اقتصادی تیم ملی در گام اول با گلزنی جهانبخش

نیمه دوم:

دقیقه 54: شوت از راه دور سعید عزت اللهی که به صورت زمینی روانه دروازه سوریه شد با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: پاس علی قلی زاده از سمت راست در داخل محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید؛ این بازیکن با یک چرخش سریع توپ را به علیرضا جهانبخش فرستاد تا این بازیکن با یک ضربه کات دار دروازه سوریه را هدف بگیرد؛ ضربه کاپیتان تیم ملی پس از برخورد به کامل حمیشه وارد دروازه شد.

برد اقتصادی تیم ملی در گام اول با گلزنی جهانبخش

برد اقتصادی تیم ملی در گام اول با گلزنی جهانبخش

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی