خریدار سکه نایاب شد / سیگنال جدید درباره سکه / هفته پایانی آبان دوبار ه سکه ارزان می شود؟ + بهترین زمان خرید

به گزارش ساناپرس؛ خریدار سکه نایاب شد / سیگنال جدید درباره سکه / هفته پایانی آبان دوبار ه سکه ارزان می شود؟ + بهترین زمان خرید

بازار ارز تهران در روزهای اخیر شاهد رکود است.قیمت دلار چند روزی است که در یک دامنه ۳۰۰تومانی گرفتار شده و نوسان قابل توجهی را ثبت نکرده است.

پشت قیمت سکه خالی شد . بازار ارز تهران در روزهای اخیر شاهد رکود است.قیمت دلار چند روزی است که در یک دامنه ۳۰۰تومانی گرفتار شده و نوسان قابل توجهی را ثبت نکرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد علیرغم بر رشد قیمت سکه در بازه یک‌ماهه گذشته، حباب سکه در این مدت نزولی شده و به محدوده ۱۸ درصدی رسیده‌است، این مسئله نشان می‌دهد خریداران سکه بی‌گدار به آب نزده و با احتیاط قیمت‌ها را بالا برده‌اند.

سکه امامی در این هفته در بازه ۲۹ میلیون و ۸۰۰ تا ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزارتومان نوسان کرده‌ است و در پایان هفته در محدوده ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. عقب نشینی همزمان انس جهانی طلا و دلار تهران کار را برای سکه بازان سخت‌تر کرد و معامله‌گران سکه زیان ۲.۹ درصدی را ثبت کردند.

دارندگان ربع سکه ولی پرچم‌دار کاهشی‌ها شدند و زیان هفتگی ربع سکه به بالای سه درصد رسید.

معامله‌گران طلای آب‌شده ولی از سایر معامله گران در بازار طلا کمتر زیان کردند و کاهش همزمان دلار و طلای آب‌شده تنها زیان ۱.۷ درصدی را نصیب دارندگان طلای آب شده کرد.طلای آب‌شده حمایت خط کیوجنسن را از دست داده و میان حمایت ده میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مقاومت ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

بازار ارز تهران در روزهای اخیر شاهد رکود است.قیمت دلار چند روزی است که در یک دامنه ۳۰۰تومانی گرفتار شده و نوسان قابل توجهی را ثبت نکرده است.

البته برخی از معامله گران از کمبود نقدینگی در بازار صحبت می کنند و معتقدند که کمبود ریال در بازار موجب شده که فشار خرید در بازار کاسته شود.

فعالان اقتصادی بر این باورند که بازه قیمتی حال حاضر دلار، محل توافق معامله‌گران و بازارساز است؛ زیرا حدود یک هفته است که فشار جدیدی در معاملات این ارز مشاهده نمی‌شود و عرضه و تقاضا در حالت متعادل قرار دارند.

قیمت دلار تهران در دو روز گذشته در دامنه ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شده است. در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب هم نرخ دلار در حدود ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان بود‌‌.

در هرات هم قیمت دلار که روز گذشته با ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بسته شده بود در بازار امروز وارد کانال ۵۱ هزار تومان شد و بر روی پله اول کانال مذکور در نوسان بود.

نرخ حواله درهم نیز در مقایسه با روز قبل رشد اندکی را ثبت کرد و به ۱۴ هزار و ۷۰ تومان رسید.

در بازار امروز خبرهای آتش‌بس میان حماس و اسرائیل توجه بازیگران ارزی را به خود جلب کرد. در حالی که صبح امروز ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای از توقف عملیات زمینی خود در نوار غزه خبر داد و ساعتی بعد این خبر را از وبسایت خود حذف کرد، ساعتی پیش جان کربی سخنگوی کاخ سفید از موافقت اسرائیل با آتش‌بس ۴ ساعنه روزانه فقط در شمال غزه خبر داد.

فارغ از بازار ارز، قیمت طلای جهانی امروز تا سطح ۱۹۴۵ دلار پایین آمد اما در ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران قیمت اونس طلا با رشد تقریبا ۸ دلاری نسبت به روز قبل بر روی ۱۹۵۷ دلار قرار گرفت.

در بازار داخلی ایران قیمت هر گرم طلا در داخل ایران که عصر دیروز با ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان بسته شد، در بازار امروز با ۲ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز چهارشنبه تقریبا ۳ هزار تومان شد کرده است.

همچنین قیمت سکه امامی هم با نوسان اندک قیمت دلار، در بازار امروز افت و خیز خاصی را ثبت نکرد و با ۲۹ میلیون و ۱۰۰هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل ثبات را نشان می دهد

منبع: اقتصاد نیوز اکو ایران

اخباراقتصاد
پربازدیدسکه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی