طراحی سایت با موبایل

طراحی سایت با موبایل یکی از انواع ساخت سایت برای کسب و کارها در نظر گرفته می‌شود که به مشاغل مختلف اجازه می‌دهد تا بتوانند به وسیله تلفن همراه خود یک وب سایت طراحی کرده و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهند. طراحی سایت با موبایل به روش‌های مختلف انجام شده و در این زمینه هزینه کمتری نسبت به ایجاد سایت اختصاصی از شما دریافت خواهد شد. وب سایت‌های مختلفی در این زمینه وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به کمک یک موبایل هوشند سایتتان را ساخته و آن را در اختیار مشتریان و مخاطبینتان قرار دهید. طراحی سایت با موبایل نسبت به ساخت سایت به روش معمول ساده‌تر خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورتی که تمایل دارید تا وب سایتی حرفه‌ای داشته باشید نباید به دنبال طراحی سایت با موبایل باشید چرا که این مدل از ساخت سایت به دلیل وجود محدودیت‌های مختلف نمی‌تواند امکانات گوناگون را به شما ارائه دهد.

طراحی سایت با موبایل چیست؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد از سایتی که توسط موبایل طراحی شده نباید انتظار یک وب سایت حرفه‌ای و کامل را داشته باشید. این مدل از ساخت سایت همواره در دسترس بوده و برای افرادی که می‌خواهند یک محیط ساده برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ایجاد کنند مفید واقع خواهد شد اما محدودیت‌های زیادی با خود به همراه خواهد داشته که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. در زمینه طراحی سایت با موبایل باید بگوییم ابزارهای ساخت سایت، هزینه‌ای را از شما برای ساخت سایت، خرید هاست، دامنه یا ساب دامین و ارائه خدمات به منظور ساخت صفحات سایت دریافت خواهند کرد.

این مبلغ اندک بوده و به همین دلیل توجه کارفرمایان عزیز را جلب خواهد کرد، دلیل این قیمت پایین خدمات معمولی است که ابزارها به شما ارائه خواهند داد و به همین دلیل باعث خواهند شد تا نتوانید از سایتتان به بهترین نحو استفاده کنید. تمامی این موضوعات باعث می‌شوند تا پیشنهاد کنیم در صورتی که می‌خواهید به طور جدی وارد فضای اینترنت شده و با مشتریان ارتباط برقرار کنید از طراحی سایت با موبایل استفاده نکنید چرا که علاوه بر ناکارآمد بودن سرمایه شما عزیزان را هدر خواهد داد.

معایب طراحی سایت با موبایل

طراحی و ساخت سایت مانند راه اندازی پیج در اینستاگرام نیست و به این ترتیب بسیار سخت خواهد بود به همین سبب نمی‌توانید آن را با موبایل انجام دهید. سایت پایه کسب و کار آنلاین شما در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که به تلفن همراه خود موس و صفحه کلید متصل کنید نیز طراحی سایت با موبایل برای ساخت وب سایت مناسب در نظر گرفته نخواهد شد. توجه داشته باشید که این روش برای وب سایت‌های کوچک و کسب و کارهای ساده‌تر گزینه ایده‌آلی بوده و خدمات مطلوبی را ارائه می‌دهد تا نیاز کارفرما به طور کامل برطرف گردد، اما روی صحبت ما با افرادی است که به اشتباه تصور می‌کنند طراحی سایت با موبایل جوابگوی تمامی نیاز کسب و کار بزرگ آن‌ها خواهد بود. از مهم‌ترین معایب طراحی سایت با موبایل باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • موبایل سخت افراد لازم را نداشته و به این ترتیب نمی‌توانید با استفاده از آن فرایند صفر تا صد طراحی سایت چند زبانه را به طور تخصصی انجام داده و کیفیت سایت را به کمک یک موبایل ساده بهبود بخشید.
  • طراحی و ساخت وب سایت تنها به منظور ایجاد یک فضا برای ورود کاربران به آن انجام نشده و شامل تولید محتوا، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، سرعت سایت، تنظیمات سرور و … است که این کار با گوشی تلفن همراه بسیار سخت در نظر گرفته خواهد شد.
  • همچنین هر کسب و کاری باید وب سایت مخصوص به خود را داشته باشد تا بتواند خدمات متنوعی در اختیار کاربرانش قرار دهد که این مورد در طراحی سایت با موبایل اغلب به تنها له ساخت یک سایت معمولی منجر شده و به همین دلیل باعث می‌شود تا کارفرما نتواند به اهداف خود دست پیدا کند.
  • طراحی سایت با موبایل مبهم بوده و به دلیل اینکه ضعیف است عملکرد نامناسبی از خود نشان داده به این ترتیب موجب می‌شود تا در زمان ورود کاربران به سایت به سرعت از آن خارج شده و به رقبا مراجعه کنند.
  • همچنین از نکات مهم منفی که در زمینه طراحی سایت با موبایل وجود دارد باید به عدم دسترسی آفلاین اشاره داشته باشیم که این موضوع در ساخت سایت به طور اختصاصی یا با وردپرس برایتان فراهم خواهد شد در نتیجه اگر به دنبال یک سایت اصولی و حرفه‌ای هستید بهتر است به شرکت طراحی سایت حرفه‌ای معتبر مراجعه کنید.

نقاط ضعف طراحی سایت با موبایل

این مدل از وب سایت‌ها ممکن است در برای بهینه سازی در موتورهای جستجو مناسب عمل نکرده و به این ترتیب موجب می‌شوند تا نتوانید به صفحات اول در گوگل راه یابید، این موضوع باعث می‌شود تا کاربران وارد سایت نشده و به این ترتیب سرمایه خود را هدر داده‌اید چرا که نمی‌توانید درآمدی از این راه کسب کنید. همچنین اغلب سایت‌های موبایل مملو از آگهی، پنجره و محتویاتی هستند که کاربر به آن‌ها نیاز ندارد در نتیجه کاربران به دلیل ظاهر نامناسبی که سایت از خود نشان می‌دهد از آن خارج خواهند شد.

البته توجه داشته باشید که سایت‌های موبایل زیادی وجود دارند که تلاش کرده‌اند تا این مشکلات را از بین ببرند که عده کمی از آن‌ها موفق شوند، در این زمینه باید بگوییم که طراحی سایت با موبایل نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کرده و این عده معدود در این زمینه نیز نمی‌توانند مانند یک اپلیکیشن عمل کرده و پاسخ نیاز کاربران را به بهترین شکل به آن‌ها ارائه کنند در نتیجه بهتر است از این کار صرفه نظر کرده و به دنبال روش‌های مناسب برای ساخت وب سایت باشید.

بهترین راهکار برای ساخت سایت

از بهترین راهکارها برای ساخت سایت و همچنین طراحی سایت انگلیسی باید به شرکت‌های مختلف در این زمینه اشاره داشته باشیم که ساخت وب سایت را از صفر تا صد به کارآموزان عزیز ارائه می‌دهند. از جمله بهترین شرکت‌ها باید جاب تیم را معرفی کنیم که با متخصصین مجرب و کارکشته فرایند ساخت سایت را به شما آموزش خواهد داد، توجه داشته باشید که این فرایند زمان بر بوده به این ترتیب موجب می‌شود تا سایت در زمانی طولانی طراحی شود و به نوعی موجب پیشی گرفتن رقبا از شما می‌شود.

مجموعه جاب تیم یکی از بهترین‌ها است که به طور تخصصی فرایند طراحی وب سایت را برایتان انجام داده و امکانات مختلفی را در اختیارتان خواهد گذاشت. متخصصان در جاب تیم علاوه بر ساخت سایت به طور اختصاصی، با سیستم‌های مدیریت محتوا همچون ورد پرس نیز اقدام به ایجاد سایت کرده و آن را برای بهینه سازی در موتورهای جستجو آماده خواهند کرد در نتیجه نیاز نیست نگران وب سایت مناسب برای کسب و کار خود باشید چرا که کارشناسان همواره در کنار شما بوده و تغییرات مورد نیاز را به بهترین شکل روی وب سایت اعمال خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با این مجموعه بهتر است با مشاوران تماس گرفته و زمانی را برای مشاوره به طور حضوری یا آنلاین در نظر بگیرید. مشاوره‌ها در جاب تیم به طور کاملا رایگان برگزار شده و کارشناسان تلاش دارند تا به سوالات شما پاسخ داده و تمامی ابهامات را برطرف کنند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی