شهرهای توریستی امارات

امارات متحده عربی یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که امروزه به عنوان یکی از کشورهای پیشرو خاورمیانه در زمینه جذب توریست تبدیل شده است. این کشور در دهه‌های اخیر سرمایه گذاری‌های کلانی بر روی شهرهای خود انجام داده است که نتیجه آن را می‌توان در آسمان خراش‌های عظیم، هتل‌ها و مراکز خرید بسیار لوکس و تفریحات کویری و پارک‌های آبی متعدد مشاهده کرد. با وجود اینکه دوبی به محبوب‌ترین مقصد گردشگری در این کشور تبدیل شده است، اما دیگر شهرهای توریستی امارات نیز جذابیت خاص خود را دارند. در این راهنما همراه ما باشید تا به معرفی شهرهای توریستی امارات بپردازیم.

دبی

دبی مشهورترین شهر توریستی امارات و یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری با هتل‌ها و مراکز خرید بسیار لوکس، برج‌های عظیم و تفریحات متعدد است. این شهر جهانی عمدتاً به دلیل معماری مجلل، خطوط افق باورنکردنی و انبوهی از مکان‌های دیدنی توریستی شهرت دارد و به مکانی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات برای گردشگران از سراسر جهان تبدیل شده است. اگر شما نیز به دنبال مقدی بی‌نظیر برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید، می‌توانید با دریافت ویزای دبی از مجموعه گردشگری توریک و اقامت در این شهر تجربه به یاد ماندنی را رقم بزنید.

ابوظبی

ابوظبی یک کلان شهر مجلل در امارات متحده عربی با ارزش‌های سنتی همراه با مدرنیسم است که یکی از شهرهای توریستی امارات شناخته شده و از آن به عنوان بهشت ​​خریداران یاد می‌شود. این شهر مملو از بهترین معماری های مدرن و تاریخی جهان است که آن را به مقصدی جذاب برای بازدید و گشت و گذار تبدیل کرده است.

شارجه

شارجه سومین شهر بزرگ امارات از لحاظ وسعت است که عنوان پایتخت هنری امارات متحده را به خود اختصاص داده و تاریخ و میراث خود را از طریق چشم‌انداز خود، موزه‌ها و‌گالری‌های هنری فراوان به نمایش می‌گذارد. این شهر توریستی همچنین دارای مراکز خرید بسیار لوکس و جذاب و رستوران‌های بی‌نظیر است که پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر خود به امارات حتماً از آن دیدن کنید. از جمله جاذبه‌های شهر شارجه می‌توان به موزه هنرهای شارجه، سنترال مارکت (بازار مرکزی)، موزه علوم، بازار آبی، پارک ساحلی الممزر، جزیره نور و موزه باستان شناسی اشاره کرد.

راس الخیمه

راس الخیمه یکی از دیدنی‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که در امتداد ساحل خلیج فارس و در انتهای شمالی آن واقع شده است. این شهر توریستی با محیطی آرام، سواحل شنی و هتل‌ها و مراکز تفریحی جذاب، به عنوان یک خلوتگاه عالی برای مردم محلی و گردشگران عمل می‌کند.

عجمان

عجمان، کوچک‌ترین شهر در میان سایر شهرهای امارات است که به خاطر مناظر بکر و سواحل زیبایش شناخته می‌شود. این شهر همچنین یک اقتصاد رو به رشد دارد و با گزینه‌های تفریحی متعدد مانند موزه‌ها، سواحل، قلعه‌های تاریخی و مراکز خرید، به عنوان یکی دیگر از شهرهای توریستی امارات شناخته می‌شود.

العین

العین یکی از شهرهای توریستی و گردشگری جذاب در امارات است که در مرز بین این کشور و عمان قرار دارد. العین شهری کوچک و منحصر به فرد و به دور از شلوغی شهرهای بزرگ امارات مانند ابوظبی و دبی است و تا حد زیادی به دلیل جاذبه‌های سرسبز خود شناخته شده است و منظره زیبایی برای گشت و گذار در میان یک کویر است. موزه ملی العین، کاخ‌ موزه العین، جبل حفیت، باغ وحش العین، بازار شتر، مرکز هنری قطاره، قلعه جاهلی و مویجعی، پارک ماجراجویی وادی و شهربازی هیلی فان سیتی از جمله محبوب‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر توریستی محسوب می‌شوند.

فجیره

فجیره یکی از شهرهای توریستی امارات است که به دور از شلوغی زندگی شهری معاصر، جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیری را در خود جای داده است. فجیره یکی از خوش آب و هواترین شهرهای امارات است که در امتداد ساحل شرقی واقع شده که سواحل زیبا، بنادر و رشته کوه‌های آن به زیبایی و جذابیت این شهر افزوده است. شما نیز در طول سفر خود به امارات می‌توانید از این شهر بازدید کرده و در طول اقامتتان در فجیره از مناظر و آرامش بی‌مانند آن لذت ببرید.

کلبا

کلبا یک شهر زیبا در نزدیکی شارجه است که در خط ساحلی هم مرز با خلیج عمان واقع شده است. این شهر توریستی به‌خاطر خور کلبا یا نهر کالبا و منطقه‌ باتلاقی و جنگل‌های انبوه حرایی که دارد، مشهور است. کلبا که یکی دیگر از شهرهای توریستی امارات است، همچنین میزبان برخی از شگفت انگیزترین و کمیاب‌ترین گونه‌های پرندگان است و مناظر آن در میان گردشگرانی که به این منطقه سفر کرده‌اند، بسیار محبوب است.

شهر دیبا

شهر دیبای امارات اغلب با قلعه پرتغالی به جا مانده از آن شناخته می‌شود. این شهر از دبی حدود 148 کیلومتر فاصله دارد. جاذبه‌های این شهر بسیار متعددند که می‌توانید در طول اقامت خود در شهر دیبا از آن‌ها بازدید کنید. اگر فرد علاقه مند به هنر هستید، باید از انجمن فرهنگی هنری و تئاتر دیبا دیدن کنید. همچنین می‌توانید در کنار ساحل آرام Dibba Al Hisn و ساحل Sambraid استراحت کنید و یا در امتداد ساحل با کشتی کروز حرکت کرده و دلفین‌ها را که در کنار آن شیرجه می‌زنند، ببینید. دیبا بازار ماهی بسیار معروفی دارد که به بازار غذاهای دریایی معروف است. هتل‌های این شهر مانند Dibba Beach، Radisson Blu و … در عین حال که بسیار مقرون به صرفه هستند، امکانات جذابی را نیز ارائه می‌کنند.

شهر آل مادام

آل مادام یکی دیگر از شهرهای توریستی امارات است که به عنوان شهر ارواح شناخته می‌شود و دلیل آن این است که این مکان بیش از یک دهه پیش توسط ساکنانش رها شده و خانه‌ها امروز در شن غرق شده اند. مردم محلی اعتقاد دارند که این اتفاق به دلیل حضور شبح‌‌ها در این منطقه رخ داده است. اگر شما هم در طول صفر خود به امارت به دنبال مکانی منحصر بفرد و تاریخی هستید، بازید از شهر ارواح را از دست ندهید!

کسب و کارگردشگریمهاجرت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی