برگزاری آزمون آزمایشی برای داوطلبان آزمون‌های دانشنامه پزشکی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ به منظور آشنایی داوطلبان شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی با محیط نرم افزار آزمون امکان شرکت در آزمون آزمایشی برای داوطلبان فراهم شده است. دسترسی به نرم افزار آزمون آزمایشی از طریق سایت exam.sanjeshp.ir و از هر سیستم عامل امکانپذیر خواهد بود.

داوطلبان می توانند از منزل، دانشگاه، کافی نت و … با استفاده از رایانه (یا لپ تاپ) به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند. در صفحه آزمون آزمایشی، فیلم آموزشی جهت آشنایی داوطلبان با نحوه ثبت نام در سایت و کار با نرم افزار قرار داده شده است. لازم است داوطلبان حتماً فیلم آموزشی را ملاحظه کنند.

سامانه در حال حاضر فعال است و داوطلبان می توانند بعد از ثبت نام در سامانه و ورود به پنل کاربری و انتخاب آزمون های مورد نظر به صورت آزمایشی اقدام به برگزاری آزمون کنند.

به منظور شبیه سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است که به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. از این رو داوطلبان در زمان استفاده از نرم افزار به این نکته توجه داشته باشند.

در صورتی که داوطلب بخواهد مجدد آزمون را تکرار کند باید وارد پنل کاربری شده و آزمون مورد نظر را ریست کند. سامانه آزمون آزمایشی شامل آزمون هایی با سوالات مشابه آزمون کتبی (چهار گزینه ای) و شفاهی (… PMP, KF, KFP) است. شرکت در آزمون های آزمایشی اجباری نیست و حضور یا عدم حضور داوطلب در آن بر نتیجه آزمون اصلی تأثیرگذار نخواهد بود.

شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ در ۲ بخش کتبی (چهار گزینه ای) و شفاهی (… PMP, KF, KFP) به صورت الکترونیک برگزار می شود.  

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی