تعریف و تمجید سرمربی سوریه از ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نزار محروس درباره اینکه در 22 سالگی همراه با تیم ملی سوریه، در آستانه صعود به جام جهانی 1986 مکزیک بود و از رسیدن به این دوره از مسابقات بازماند، می گوید: به‌عنوان بازیکن تیم ملی به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی رسیده بودم و دیداری تعیین‌کننده با عراق داشتیم. این موضوع انگیزه زیادی به من می‌دهد تا از پس کاری بربیایم که آن سال نتوانستم انجام دهم. عناصر فوق‌العاده در تیم فعلی و لژیونرهای خارج از عراق، انگیزه زیادی به ما می‌دهد و امیدوارم به چیزی که می خواهیم، برسیم.

سرمربی تیم ملی سوریه در مورد همگروهی با ایران، کره جنوبی، امارات، عراق و لبنان توضیح می دهد: گروهی متوازن و شانسی قوی داریم و باید به هماهنگی راضی‌کننده‌ای برسیم. همگروهی با چهار تیم که از لحاظ جغرافیایی به یکدیگر نزدیک هستند، شمشیری دولبه است. تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت دارند، اما حساسیت بازی‌ها و نزدیکی سطح تیم‌ها باعث ایجاد رقابت سخت و هیجان‌انگیز می‌شود و جزئیات کوچک، نتیجه بازی‌ها را تعیین می‌کند.

او درباره تیم ملی ایران هم چنین نظری می دهد: «پیشرفت ایران و پیروزی آنها در هر چهار مسابقه پایانی دور قبل نشان می‌دهد این تیم به هماهنگی عالی رسیده است و شخصیت بزرگی از خود نشان داد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که سایر تیم‌ها از جمله کره جنوبی که به‌صورت کامل هماهنگ نبود، عملکردی پُرنوسان داشتند. در هر صورت  در اولین بازی به مصاف آماده‌ترین تیم می‌رویم، اما امیدواریم رقیبی قدرتمند برای ایران باشیم. تلاش می‌کنیم بر همه دشواری‌ها فایق آییم تا آغاز خوبی در دو مسابقه نخست داشته باشیم و در ادامه رقابت‌ها به ثبات برسیم.»

252 252

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی