دلار ۱۴۰۰ تومان ارزان شد/ پیش‌بینی صرافان از آینده قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت فروش یورو در مقایسه با روز گذشته با یک‌هزار و ۸۴۴ تومان کاهش به ۳۰ هزار و ۵۸۹ تومان رسید.امروز قیمت خرید هر دلار ۲۵ هزار و ۸۳۷ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۹۸۳ تومان بود.

علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۸۵۱ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۹۵ تومان اعلام شد. فعالان بازار ارز معتقدند این روند با سرعتی کمتر از این ادامه خواهد یافت . کف مقاومتی دلار در بازار حالا کانال ۲۶ هزار تومان ارزیابی شده است . بر اساس این گزارش صرافان معتقدند در صورت کاهش قیمت دلار به کمتر از ۲۶ هزار تومان، روند ریزشی نرخ ارز در بازار را تشدید خواهد کرد.

هنوز روشن نیست دلیل مهم عقب نشینی قیمت دلار در بازار چیست؟ پیش از این معاون اول رییس‌جمهور خبر داده بود که گشایش‌هایی در حوزه پول‌های بلوکه شده ایران در راه است.

نرخ خرید یورو در این بازار ۳۱ هزار و ۶۷۱ تومان و نرخ فروش آن نیز ۳۱ هزار و ۹۵۹ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات دیروز حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۲۳۴ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۹۰ تومان معامله شد.

 قیمت دلار از خردادماه حرکت آرامی به سوی کانال ۲۵ هزار تومان شروع کرد و بیش از دو هفته در این کانال نوسان داشت تا اینکه وارد کانال ۲۶هزار تومان شد. دلار از روز چهارشنبه گذشته در صرافی بانکی به قیمت ۲۷ هزار تومان  فروخته می‌شد که از روز گذشته روند نزولی  قیمت را شروع کرده و امروز وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.

۲۲۳۲۲۳

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی