تیزر و پوستر فیلم کوتاه «نیم» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان یافتن مراحل فنی و آماده‌سازی فیلم کوتاه «نیم/HALF» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد کمال‌علوی و نویسندگی سیاوش بهادری‌راد، تیزر و پوستر این اثر داستانی برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی رونمایی شد.

حدیث میرامینی، امینه آرانی، الهه افشاری، سعیده آجرلی و مجتبی رجبی معمار از بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. 

محمد کمال‌علوی درباره این اثر توضیح داد: «فیلم کوتاه «نیم» اثری در ژانر اجتماعی است که نگاهی نو به موضوع زنان و چالش‌های پیش روی آن‌ها در جامعه امروز دارد.»

در این فیلم کوتاه می‌بینیم: «آرزو در موقعیتی تنش‌زا که همسر سابقش برایش ایجاد کرده است، دست و پا می‌زند. امشب از دوستانش کمک خواسته تا برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشند و …» 

محمود کاملی (مدیر فیلمبرداری)/ امیر پرتوزاده (مدیر صدابرداری)، پرویز آبنار (مدیر صداگذاری)/ امیر ترابی (مدیر چهره پردازی)، امیرصدیقیان (آهنگساز)، حبیب مجیدی (عکاس)/ حمید شهرانلو (طراح صحنه)/ دنیا چهرازی (دستیار کارگردان)/ محسن کرباسیان (مدیر تولید)، سعید فرجی (مدیر تدارکات)، مرضیه صدری و ساسان تبریزی‌وش (مجریان گریم)، سهیل حسین‌خانی (دستیار صدا) و مهدی ابراهیمی، محمد مریخی، باسط احمدی و عرشیا عباسی (دستیاران فیلمبردار)، از دیگر عوامل «نیم» هستند. 

تیزر و پوستر فیلم کوتاه «نیم» منتشر شد

۵۷۵۷

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی