دو تمساح به اندازه دایناسور کشف شد

بزرگترین خزنده در آمریکای شمالی، تمساح آمریکایی ( آلیگاتور mississippiensis )، در تالاب های آب شیرین جنوب شرقی ایالات متحده زندگی می کند. زمانی که این گونه در فهرست در معرض خطر انقراض قرار گرفت، در سال‌های اخیر فک‌های خود را افزایش داده است. علیرغم شهرت آنها به عنوان بزرگ و مسئول، نوزادان تمساح شایان ستایش از تخم هایشان فقط 8 تا 9 اینچ بیرون می آیند. در طول زندگی، آنها سالانه 2 تا 12 اینچ رشد می کنند و با افزایش سن، سرعت آنها کاهش می یابد.

طول عمر آنها شبیه به انسان است – حدود 70 سال. اما برخی از افراد از 100 فراتر رفته اند. حساب را انجام دهید، و پتانسیل برای برخی از مارمولک های عظیم الجثه وجود دارد! نرها به راحتی می توانند به 8 تا 10 فوت یا بیشتر برسند. ماده ها فقط کمی کوچکتر هستند. اما طبیعت فضا را برای برخی استثناهای باورنکردنی باز می کند، همانطور که آب های می سی سی پی و فلوریدا اخیراً آشکار کردند.

می سی سی پی رکورد جدیدی را برای طولانی ترین گاتور به دست آورد
دونالد وودز، ویل توماس، تانر وایت و جوی کلارک در اواخر ماه اوت به یک کشف باورنکردنی در نزدیکی شهر یازو، می سی سی پی، دست یافتند: طولانی ترین تمساح ثبت شده در تاریخ این ایالت!

این مرد بزرگ که در 26 آگوست کشف شد، 802.5 پوند وزن داشت. اما این طول باورنکردنی خزنده بود که خبرساز شد – او با طول 14 فوت و 3 اینچ وارد شد!

 

اخبارجهانحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی