کشف مار سمی در زیر صندلی خلبان در حین پرواز/ خلبان مجبور به فرود اضطراری شد

به گزارش ساناپرس  یک مار سمی در زیر صندلی خلبان مطمئناً باید یکی از بدترین سناریوها باشد. بنابراین برای خلبان آفریقای جنوبی رودولف اراسموس فکر کنید.

او به NPR می‌گوید: «من این احساس سردی کوچک را در زیر پیراهنم، جایی که باسنم قرار دارد، احساس کردم – اما اساساً جایی که شما دستگیره‌های کوچک عشق خود را دارید.

وقتی به پایین نگاه کرد، خلبان از دیدن یک مار کبری بسیار سمی در زیر صندلی خود متعجب شد.

اراسموس در حالی که در حال هدایت یک پرواز خصوصی از کیپ غربی آفریقای جنوبی به سمت شهر شمال شرقی نلسپرویت در روز دوشنبه بود، او را در حال لغزش احساس کرد.

او می‌گوید: «همانطور که به سمت چپ چرخیدم و به پایین نگاه کردم، می‌توانستم سر مار را ببینم که زیر صندلی من عقب می‌رود. صادقانه بگویم، “در آن لحظه لحظه ای سکوت حیرت انگیز برقرار شد.”

اراسموس تصمیم گرفت هواپیمای سبک را بچرخاند و در نزدیکترین فرودگاه ولکام فرود اضطراری کند.

او گفت: «سپس به مسافرانم اطلاع دادم که چه خبر است… اما همه آرام بودند.

دماغه کبرا ( Naja nivea)، با سر که به سختی از بدن جدا می شود، طول آن تا 5.25 فوت می رسد و دارای چشمانی درشت با مردمک گرد است. نیش آن می تواند انسان را در کمتر از یک ساعت بکشد.

تصاویر آموزش/گروه تصاویر جهانی از طریق گتی

نیش کیپ کبرا می تواند در کمتر از یک ساعت یک نفر را بکشد . اراسموس می گوید اولین افکارش به مسافرانش بود.

او می گوید: “من بیشتر از اینکه مار ممکن است انجام دهد می ترسیدم. خوشبختانه به کسی اصابت نکرد، در غیر این صورت کل وضعیت را تغییر می داد یا پیچیده می کرد.”

این حادثه با فیلم فرقه‌ای مارها در هواپیما در سال 2006 مقایسه می‌شود، که در آن یک مامور اف‌بی‌آی با بازی ساموئل ال. جکسون وقتی متوجه می‌شود هواپیمای پر از مارهای سمی است، یک جنجال پر از جنجال را از دست می‌دهد.

اراسموس می‌گوید چند وقت پیش فیلم را دیده بود و این فیلم در ذهن خودش پخش می‌شد. او با خنده می گوید: «من در مقطعی این احساس را داشتم.

اخبارجهانحوادث
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی