کشف طولانی ترین مار پیتون برمه‌ای جهان در فلوریدا/ طول این مار به اندازه یک زرافه است!

به گزارش ساناپرس شکارچیان محلی در حفاظت شده ملی سرو بزرگ فلوریدا جنوبی صید شد. برای اینکه صید را در چشم انداز نمایان کنیم، بلندی مار به اندازه بلندی یک زرافه بالغ است.

به گفته سازمان حفاظت، این مار توسط جیک والری 22 ساله که مار پیتون را به حفاظت از جنوب غربی فلوریدا در زادگاهش ناپل آورده بود، گرفت . مقامات آنجا مار را در 19 فوت و 125 پوند اندازه گرفتند و گفتند که این مار یک رکورد جهانی جدید برای طول به ثبت رساند.

ویدئویی از رکورد شکنی والری در اینستاگرام مار پیتون را نشان می‌دهد که در حالی که مار را از دمش به جاده می‌کشد به سمت والری می‌رود. والری و مار روی زمین کشتی گرفتند تا اینکه دیگران برای کندن مار از شکار کمک کردند.

پیتون های برمه ای یکی از بزرگترین مارهای روی کره زمین هستند. آنها همچنین یک گونه مهاجم هستند که در بسیاری از جنوب فلوریدا در حال اجرا هستند. آنها در حال ویران کردن جمعیت حیوانات بومی ایالت هستند زیرا مارهای پیتون هیچ شکارچی طبیعی در فلوریدا ندارند، به همین دلیل است که والری شب های خود را به شکار این شکارچیان هیولا می گذراند.

او در این خبر گفت: “این عالی است که بتوانیم بر محیط زیست فلوریدا جنوبی تأثیر بگذاریم.” ما عاشق این اکوسیستم هستیم و سعی می کنیم تا حد امکان از آن محافظت کنیم.»

رکورد قبلی در سال 2020 توسط مار پیتونی که در اورگلیدز 18 فوت 9 اینچ کشش و وزن 104 پوند گرفتار شده بود، ثبت شد. به گفته سازمان حفاظت، رکورد سنگین ترین مار پیتون برمه ای که تا به حال شکار شده است، توسط یکی از مارهای پیتون صید شده در ژوئن 2022، با 215 پوند ثبت شده است.

به گفته کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا ، این مارهای پیتون چنان تهدید بزرگی هستند که شکارچیان و ساکنان به طور یکسان برای کشتن آنها نیازی به مجوز ندارند. با این حال، خزندگان توسط قوانین ضد ظلم محافظت می شوند، که شکارچیان را ملزم می کند تا مارها را به صورت انسانی بکشند.

پیتون های برمه ای با حیات وحش بزرگ و کوچک فلوریدا، از خرگوش و حیوانات خانگی گرفته تا روباه و آهوی دم سفید، جشن می گیرند. و یک کلیپ اینستاگرام از سال 2022 نشان می دهد که دانشمندان فلوریدا در حال برداشتن تمساح 5 فوتی از یک مار پیتون 18 فوتی در حین کالبدگشایی هستند.

این ایالت میزبان یک مسابقه سالانه، چالش پایتون فلوریدا ، در تلاش برای دور نگه داشتن جمعیت است. این رقابت شکارچیان حرفه ای و آماتور را به طور یکسان جذب می کند و برای دریافت جایزه از 1000 تا 10000 دلار رقابت می کنند.

اخبارجهانحوادث
پربازدیدمار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی