آیا طارمی در تور ژاوی قرار خواهد گرفت؟

در حالیکه تیم پورتو پرتغال امشب چهارشنبه در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم قدرتمند بارسلونا است، سرجیو کنسیسائو سرمربی این تیم امیدوار است تا با درخشش مهدی طارمی، بارسا را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

تیم پورتو در هفته اول با پیروزی سه بر یک مقابل ساختار دونتسک توانست سه امتیاز بازی را کسب کند. اما با توجه به برد ۵ بر صفر بارسلونا مقابل آنتورپ بلژیک در رده دوم جدول قرار گرفت.

تیم پورتو که به کشف استعدادهایی نظیر رادامل فالکائو، ادر میلیتائو، لوئیس دیاز، اوتاویو، ویتینیا و آندره سیلوا و ترانسفر آن‌ها به تیم‌های سطح اول اروپا مشهور است، مهدی طارمی را در سن ۲۷ سالگی پس از درخشش در ریوآوه و ثبت ۲۱ گل و ۵ پاس گل در ۳۷ بازی با مبلغ ۱۰ میلیون یورو به خدمت گرفت.

ستاره ایرانی پورتو که در سه فصل حضورش در این تیم در ۱۴۷ بازی رسمی حضور داشته و آمار خیره‌کننده‌ ۸۰ گل و ۴۹ پاس گل را در کارنامه‌اش ثبت کرده، امشب می‌خواهد گربه سیاه ژاوی سرمربی پرآوازه و جوان بارسلونایی‌ها باشد.

ستاره ایرانی تیم پورتو که در تابستان و فصل نقل و انتقالات مشتریان بزرگی نظیر میلان، تاتنهام، منچستریونایتد، اینتر و آرسنال را پیش روی خود می‌دید، به دلیل پافشاری مدیران پورتو روی رقم ۲۵ میلیون یورو، با هیچ‌کدام از آن‌ها به توافق نرسید تا آخرین فصل حضورش در پورتو را سپری کند و در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به عنوان بازیکن آزاد به تیم مورد علاقه‌اش بپیوندد.

کنسیسائو که در این فصل از لیگ پرتغال به زحمت حریفانش را شکست داده و تنها یک باخت مقابل رقیب دیرینه‌اش بنفیکا داشته، حساب ویژه‌ای روی درخشش طارمی در بازی امشب باز کرده است.

در مقابل ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به خوبی می‌داند که اگر شاگردانش در مهار طارمی موفق عمل کنند شانس زیادی در شکست دادن پورتو در خانه‌اش خواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید که پیروز جدال امشب کدام‌یک از تیم‌ها خواهند بود؟ ژاوی و تیم قدرتمندش این پیکار را به نفع خود تمام می‌کند یا میزبان پرتغالی با استعدادهای جوانش برنده از زمین بیرون خواهد آمد؟

اخبارورزش
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی