گشت‌های شهری تور تبریز چگونه انجام می‌شوند؟

گشت‌های شهری تور تبریز با تور سایر شهرها متفاوت است. چون اکثر گشت‌های شهری تبریز در خارج از شهر برگزار شده و در حالت عادی نمی‌توان از آن‌ها به سادگی بازدید کرد. در گشت‌های شهری لیدر، با یک ون یا خودروی سواری به دنبال مسافران در هتل‌ها می‌رود تا از جاذبه‌های تبریز و اطراف آن دیدن کنند. به طور مثال یکی از گشت‌های شهری تبریز، شهر جلفا است که برای سفر به آن باید رنج سفر زمینی را به جان بخرید. اما به جای آن می‌توانید تور تبریز را با گشت شهری رزرو کنید و با پیمودن یک مسیر دو ساعته تا جلفا در یک نصف رور از آن بازدید کنید.

 

رزرو گشت شهری بر روی تور تبریز زمینی و هوایی

شما می‌توانید تور زمینی و هوایی تبریز را با گشت شهری رزرو کنید. به این ترتیب یک یا دو گشت رایگان خواهید داشت. تعداد گشت‌های شهری به هزینه‌ی پرداختی شما بستگی دارد.

در صورت رزرو تور زمینی تبریز (با هواپیما یا اتوبوس) می‌توانید یک یا دو مورد گشت شهری رایگان داشته باشید. البته به غیر از دو مورد گشت شهری، امکان خرید یک گشت آپشنال دیگر در شهر تبریز برای‌تان وجود دارد.

تفاوت قیمت تور زمینی تبریز با گشت شهری چقدر است؟

آن دسته از تورهای زمینی تبریز که گشت شهری ارائه نمی‌دهند، دو سوم هزینه‌ی یک پکیج مسافرتی با گشت شهری را دارند. اما در صورت رزرو گشت شهری از هتل هزینه‌های سفر شما بیشتر از این مبلغ خواهد بود. به همین دلیل می‌توانید با هزینه‌ی کم‌تر از گشت‌های شهری ارائه شده بر روی تور استفاده کنید.

گشت‌های شهری VIP در زمستان

با آغاز ماه‌های سردتر سال، متقاضیان کم‌تری تور تبریز را رزرو می‌کنند. به همین دلیل لیدر گشت‌های شهری به جای جمع کردن تمامی مسافران از هتل‌های سطح شهر، فقط یک نفر یا یک خانواده را به گشت شهری می‌برد. در این صورت گشت شهری مسافران به شکلی VIP و اختصاصی فقط برای آن افراد برگزار می‌شود.

5 مقصد اصلی گشت‌های شهری تور تبریز

فقط گشت شهری داخل تبریز را می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به لیدر در تبریز انجام دهید. در این گشت شهری شما نیازی به خودرو و لیدر اختصاصی نخواهید داشت. اما برای سفر به سایر جاذبه‌ها یا شهرهای اطراف تبریز، بهتر است از کمک تور لیدر استفاده کنید. ضمن اینکه مسیر این جاذبه‌ها آسان نیست و باید یک خودرو همیشه در نزدیکی شما باشد.

1.    جلفا؛ دیدنی‌ترین مقصد گشت‌های شهری

شهر مرزی جلفا یکی از بهترین مقاصد ایران برای دیدن کلیساهای کهن و قدیمی است. کلیساهای مشهوری چون “سنت استپانوس” و “کلیسای چوپان” در این شهر قرار گرفته‌اند. همچنین در این شهر چند کاروانسرای قدیمی، برج دوزال و پل ضیاالملک وجود دارد. برای تفریح در طبیعت این شهر هم می‌توانید به سراغ رودخانه ارس بروید یا از آبشار ماهان و پارک ملی کنتال دیدن کنید. حتی می‌توانید این شهر را مقصدی مناسب برای خرید سوغاتی از تور تبریز در نظر بگیرید؛ زیرا داخل این شهر یک بازارچه‌ی مرزی وجود دارد که لوازم زیادی در آن به فروش می‌رسد.

2.    با یک گشت شهری از دریاچه ارومیه دیدن کنید

با اینکه در حال حاضر دریاچه ارومیه خشک شده است. اما می‌توانید با رزرو یک گشت شهری آپشنال در تور تبریز به این دریاچه رفته و در کنار آن قدم بزنید. فاصله‌ی دریاچه‌ی ارومیه تا تبریز حدود دو ساعت است و بازدید از آن زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد.

3.    سفر به دل صخره‌های کندوان با خرید گشت شهری

فقط در صورتی که هتل لاله کندوان را برای اقامت در تور تبریز انتخاب کرده باشید، نیازی به بازدید از این جاذبه‌ی طبیعی تبریز نخواهید داشت. اما در غیر این صورت به شما پیشنهاد می‌دهیم حداقل یک بار از صخره‌های کندوان دیدن کنید. این صخره‌ها با شهر تبریز 65 کیلومتر و حدود یک  ساعت با خودرو فاصله دارد. در صورتی که تور تبریز را با گشت شهری رزرو کنید، یکی از گشت‌های شهری رایگان شما “کندوان” خواهد بود.

4.    جنگل‌های کلیر و قلعه قدیمی بابک

فقط اگر اهل طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی هستید، تور نیم‌روزی کلیر را خریداری کنید؛ زیرا فاصله‌ی کلیر تا تبریز حدود دو ساعت و نیم است. در صورتی که قصد صعود به کوه قلعه بابک را هم داشته باشید باید 8 کیلومتر از کلیر به سمت این کوه بروید. سپس از پایین کوه تا قلعه‌ی بابک باید سه ساعت کوه‌نوردی انجام دهید.

1.    اختصاص یک روز از اقامت به گشت شهری تبریز

یکی دیگر از گشت‌های شهری تور تبریز به گشت و گذار در شهر تبریز اختصاص دارد. در این گشت شهری لیدر فارسی زبان شما را به پارک ائل گلی، موزه قاجار، ارگ شاه و موزه آذربایجان می‌برد.

خدماتی که در گشت‌های شهری به مسافران ارائه می‌شود

در صورت رزرو تور تبریز با گشت‌های شهری، لیدر و یک خودروی ون یا سواری در گشت‌های شهری به شما خدمات ارائه می‌دهند. البته در نظر داشته باشید در بیشتر مواقع، راننده‌ی خودرو به عنوان لیدر نیز شما را همراهی و راهنمایی می‌کند.

کدام آژانس‌ها، تور تبریز را با گشت شهری می‌فروشند؟

تعدادی از آژانس‌های مسافرتی، رزرو گشت‌های شهری را به عهده‌ی مسافران در شهر تبریز گذاشته‌اند. اما در صورتی که شما بخواهید می‌توانید تور تبریز را با پرداخت هزینه‌ای جزئی با دو گشت شهری از نهال گشت خریداری کنید. برای این کار باید خودتان را به یکی از دفاتر تهران یا کرج این آژانس گردشگری رسانده یا با شماره‌ی تلفن 0261830 تماس بگیرید. پس از رزرو تور نیز در صورت بروز مشکل برای گشت شهری، هتل یا پرواز، می‌توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان تور این شرکت مسافرتی تماس بگیرید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارگردشگری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی