رزرو هتل اسپیناس آستارا با ایران هتل آنلاین

رزرو هتل اسپیناس آستارا با ایران هتل آنلاین

اگر به دنبال تجربه­ای لوکس و خاطره­انگیز در شمال ایران هستید، هتل اسپیناس آستارا گزینه ایده­آلی برای شما است. این هتل جای دنج و مناسب برای افرادی است که دوست دارند از طبیعت زیبا و خدمات عالی لذت ببرند. برای رزرو این هتل می­توانید به وب­سایت ایران هتل مراجعه کرده و تاریخ و نوع اتاق خود را انتخاب کنید.

آشنایی با هتل اسپیناس آستارا

یکی از بهترین هتل­های 5 ستاره و مدرن شمال کشور، هتل اسپیناس پالاس آستارا است که امکانات لاکچری و خدماتی عالی به مسافرانش ارائه می­دهد. اگر می­خواهید اطلاعاتی کامل از این هتل داشته باشید، به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این سایت، شما می­توانید آدرس، امکانات، قیمت، تصاویر و نظرات کاربران را درباره این هتل مشاهده و مقایسه کنید.

با انتخاب هتل اسپیناس؛ همچنین می­توانید رزرو آنلاین انجام داده و با پرداخت آنلاین، تخفیف ویژه دریافت کنید. اگر به این هتل بروید، مبهوت دریاچه استیل می­شوید که در نزدیکی هتل واقع شده است. نورپردازی­های شبانه، آب شیرین و امکان قایق سواری، چشم­انداز فوق­العاده­ای به هتل اسپیناس داده است.

رستوران­های متنوع، لابی باشکوه، سالن­های جشن و مراسم عروسی، مراکز سلامتی و اینترنت پرسرعت از جمله امکانات بی­نظیر این هتل محسوب می­شوند.

موقعیت جغرافیایی

هتل اسپیناس پالاس آستارا، یکی از مجلل­ترین هتل­های شمال کشور است که در جاده رشت به آستارا، در 5 کیلومتری بندر مرزی آستارا واقع شده است. برای دسترسی به این هتل می­توانید از مسیرهای مختلف زمینی و هوایی استفاده کنید که در این شهر برای شما فراهم شده است.

موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا دسترسی راحتی به مناطق گردشگری و تفریحی شمال کشور داشته باشید. بازار مرزی، رودخانه لونک، پارک جنگلی لاتون و ساحل دریای خزر از جمله مناطق زیبایی است که با رزرو هتل اسپیناس، می­توانید در مدت زمان کوتاهی از آن­ها بازدید کنید.

امکانات و خدمات مدرن هتل اسپیناس آستارا

امکانات و خدمات مدرن هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس پالاس آستارا مجموعه­ای از بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران خود قرار می­دهد. این هتل در کل 116 باب اتاق و سوئیت دارد که شامل اتاق­ دو تخته سمت دریاچه، اتاق دو تخته سمت محوطه، اتاق سه تخته سمت محوطه، اتاق سه تخته سمت دریاچه، سوئیت 4 نفره سمت محوطه و سوئیت 4 نفره سمت دریاچه می­شوند.

با اقامت در هر کدام از واحدهای هتل اسپیناس پالاس به عنوان یکی از هتل های آستارا، می­توانید از امکاناتی مانند خدمات روم سرویس، خدمات خانه­داری، لاندری، صبحانه در اتاق، خدمات اتو، مبلمان مجلل و تلویزیون بهره­مند شوید.

با رزرو هتل اسپیناس در سایت ایران هتل از طعم غذاهای خوشمزه رستوران خیام، لذت خواهید برد. این رستوران که در قسمت شرقی لابی قرار گرفته، انواع غذاهای محلی و سنتی را با بهترین کیفیت به شما عرضه می­کند. در رستوران شقایق که دیگر رستوران هتل اسپیناس است، صبحانه هر روز به صورت بوفه سرو می­شود. دیگر امکانات هتل شامل موارد زیر می­شود:

  • استخر
  • سونا
  • اتاق بخار
  • سالن بدنسازی
  • سالن بیلیارد
  • پارکینگ
  • تاکسی سرویس
  • صندوق امانات
  • کافی­شاپ
  • آسانسور
  • کتابخانه
  • نمازخانه
  • فکس
  • فتوکپی
  • اتاق بازی کودک
  • اتاق عقد

نظرات کاربران درباره هتل اسپیناس آستارا

با رزرو هتل اسپیناس پالاس از طریق سایت ایران هتل آنلاین، به بخش نظرات کاربرانی که در این هتل اقامت داشته­اند، دسترسی خواهید داشت. شما می­توانید نظرات مسافران با نظرات سایر سایت­های رزرواسیون را مقایسه کرده و صحت و اعتبار آن­ها را بسنجید.

در این بخش از مقاله به تعدادی از نظرات کاربران درباره هتل اسپیناس پالاس آستارا، اشاره می­کنیم. با مطالعه این نظرات، از نقاط قوت و ضعف هتل و تجربه مسافران قبلی که در هتل اقامت داشته­اند، مطلع می­شوید.

  • فضای هتل آرام بخش و دریاچه که کنار هتل است بسیار زیبا است و جلوه ی خاصی به منظره و طبیعت هتل داده است. رفتار پرسنل هتل خوبه و امکاناتش در حد متوسط برای اقامت کوتاه مدت مناسبه. فقط کاش برای کودکان فضای بازی و نگهداری اضافه بشه.
  • اگر عاشق طبیعت و آرامش هستید اتاق رو به تالاب استیل در طبقه 3 یا 4 انتخاب کنید واز آنجا “تکه ای از بهشت را ببینید” آرامش مطلق
  • همه چیز عالی، کارکنان بسیار مودب، بسیار عالی غذا خوب محیط دلپسند وپر از آرامش صبحگاهان کنار دریاچه سبز و قایق سواری بر روی آن سرشار از خاطره میشود صبحانه چقدر شیک وقشنگ اشرافی و کارکنانش بسیار مودب خاطره قشنگی بود
  • محیط بسیار زیبا، برخورد کارکنان بسیار عالی و امکانات خوب

جاهای دیدنی اطراف هتل اسپیناس آستارا

با رزرو هتل اسپیناس پالاس آستارا، این امکان برایتان فراهم می­شود تا در فرصت کوتاهی به جذاب­ترین نقاط گردشگری آستارا، دسترسی داشته باشید. از دریاچه شور آستارا تا جنگل هیرکانی، از پارک ملی تا روستای لونک، همه و همه در فاصله کمی از هتل قرار دارند.

برای اطلاعات بیشتر درباره جاذبه­های اطراف هتل اسپیناس آستارا، می­توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کرده و لیست جامع و کاملی را با نقشه­های مکان­یابی مشاهده کنید. در ادامه با تعدادی از این جاذبه­ها آشنا می­شوید.

آبشار لاتون

آبشار لاتون

اگر می­خواهید از زیباترین آبشار گیلان دیدن کنید، رزرو هتل اسپیناس پالاس آستارا یکی از کارهایی است که باید انجام دهید. این آبشار، از کوه اسپیناس سرچشمه می­گیرد و به رودخانه لوندویل می­پیوندد. ارتفاع آبشار 105 متر است و در محیطی جنگلی و کوهستانی قرار گرفته است.

اطراف آبشار لاتون آستارا پر است از مناظر سرسبز و امکاناتی که برای استراحت شما در نظر گرفته شده است. دریاچه استیل یکی از جاذبه­هایی است که در اطراف آبشار قرار گرفته و دارای امکانات تفریحی بی­نظیری است. قایق­رانی از جمله امکانات دریاچه استیل است.

مردمان منطقه تفریحی لاتون، مردمانی میهمان­نواز و خونگرمی هستند که بیشتر به فعالیت­های دامداری و کشاورزی می­پردازند. ساحل خلیج فارس، شهر تالش، قلعه قورکول، پل­های تاریخی و تالاب­های منطقه از دیگر جاذبه­های اطراف آبشار لاتون هستند.

چشمه آبگرم کوته کومه

چشمه آبگرم کوته کومه

یکی از جاذبه­های طبیعی و تاریخی آستارا، چشمه آبگرم کوته کومه است که در استان گلستان واقع شده است. این چشمه خواص درمانی زیادی دارد و در درمان بیماری­های پوستی، روماتیسم، آرتزوز، سنگ کلیه و تقویت سیستم عصبی استفاده می­شود.

چشمه آبگرم در واقع به عنوان حمام شاهانه در دوران قاجار مورد استفاده قرار می­گرفت. بعدها، محلی برای استراحت و تفریح مردم قرار گرفت. معماری سنتی که در ساخت این چشمه به کار رفته، بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است.

در کنار چشمه، باغ­های سرسبز و باغچه­های زیادی وجود دارد که نشان­دهنده هنر و صنعت مردم منطقه است. از هتل اسپیناس تا این چشمه دیدنی و جذاب، 44 دقیقه فاصله است.

رزرو هتل اسپیناس آستارا با سایت ایران هتل آنلاین

برای رزرو هتل اسپیناس آستارا با سایت ایران هتل آنلاین، می­توانید به سایت مذکور مراجعه کرده و در قسمت جست­وجو، نام شهر آستارا و تاریخ ورود و خروج خود را وارد کنید. در ادامه لیستی از هتل­های موجود در آستارا برای شما نمایش داده می­شود. در این قسمت با انتخاب هتل اسپیناس، عکس­ها، آدرس و امکانات آن را می­توانید ببینید.

پس از انتخاب هتل، تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه، یک واجر تأیید رزرو به شما ارسال خواهد شد. در سایت ایران هتل آنلاین که معتبرترین سایت رزرو هتل است، می­توانید نظرات کاربران و قیمت هتل­های مختلف را نیز مشاهده کنید.

جمع­بندی

به طور کلی با رزرو هتل اسپیناس آستارا از طریق سایت ایران هتل آنلاین، از تخفیفات ویژه و پشتیبانی 24 ساعته بهره­مند می­شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کرده و با چند کلیک ساده، رزرو خود را انجام دهید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارگردشگری
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی