تماشا کنید: ماهیگیر چیزی نمانده بود بخاطر اشتباهش به ناهار کروکدیل تبدیل شود!

وقتی هر روز یا هفته به طور مکرر کاری را انجام می دهید می دانید که چطور مراقب خود باشید.  این را در ویدیوی کوتاهی که در بالا منتشر شده می بینیم. این ماهیگیر درست مثل همیشه در حال ماهیگیری است. با وجود اینکه او یک ماهیگیر باتجربه است اما به اندازه یک ماهی گیر تازه کاراز داخل آب رودخانه در امان نیست.

تماشا کنید: نجات آهو خوش شانس از دست مار پیتون ۱۰متری توسط گردشگر شجاع

ویدیو با انداختن قلاب به آب توسط او شروع می شود. طولی نمی‌کشد که ماهی قلاب را  در آب می‌کشد. این ماهی طعمه را گرفت و روی قلاب است. ماهی‌گیر را می‌بینیم که ماهی را به بیرون می‌کشد. وقتی به خط ساحلی رسید، ماهی را می‌بینیم که روی علف می‌چرخد. اگر ویدیو را در ۲۲ ثانیه مکث کنیم، می‌توانیم تمساحی را که در آب کمین کرده است پیدا کنیم. ببینید آیا می توانید آن را تشخیص دهید!

این ویدیو ادامه دارد و ماهیگیر را می بینیم که خم می شود تا این ماهی را از روی علف بیرون بیاورد. همانطور که او آن را برمی دارد، ما دوباره ویدیو را در 28 ثانیه مکث می کنیم. ما می توانیم به وضوح این تمساح عظیم الجثه را در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش خود ببینیم. این ماهیگیر مطلقاً نمی دانست که خطر در این نزدیکی است. او گاردش را پایین آورده بود و نمی‌دانست که هر لحظه ممکن است گاز گرفته شود. همه ما می دانیم که حمله یک تمساح می تواند برای انسان کشنده باشد.

همانطور که ماهیگیر ماهی را بالا می کشد، تمساح را می بینیم که حرکت خود را انجام می دهد. او به سمت ماهیگیر می رود. ما صدای غرش او را می شنویم و فک عظیمش را تا جایی که می شود باز می کند. او تمام 80 دندان خود را که دارد نمایش می دهد.

دیدن اینکه این ماهیگیر به عقب پرید، باور نکردنی است. او فرار نکرد در حالی که این امر ماهیگیر را کاملا مبهوت کرد، اما او را نترساند. بعد از اینکه چند قدم به عقب رفت، مطمئن شد که این تمساح عقب نشینی کرده است و سپس به دوربین می‌گوید که می‌دانست گاردش را پایین آورده است.

اخبارجهانچند رسانه ایحوادثورزش
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی