صعود فاینورد با وجود شکست مقابل حریف سوئدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد در حالی که مثل دو بازی قبل علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه باروش آرنا با تیم الفسبورگ سوئد دیدار کرد.

یاران جهانبخش که در بازی رفت موفق به کسب پیروزی پُر گل ۵ بر صفر خانگی مقابل الفسبورگ شده بودند، در دیدار برگشت کار چندان سختی برابر حریف سوئدی خود نداشتند ولی تا دقیقه ۵۰ دو گل دریافت کردند و غافلگیر شدند.

گاس تیل در دقیقه ۶۱ دروازه الفسبورگ را باز کرد و گل اول فاینورد را به ثمر رساند، اما دروازه یاران جهانبخش در دقیقه ۷۷ باز شد تا دوباره اختلاف به دو گل افزایش یابد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۸۷ از ترکیب فاینورد خارج شد و تیم او نیز در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه ۳ بر یک مقابل الفسبورگ سوئد شکست خورد، اما با توجه به برتری بازی رفت توانست به لیگ کنفرانس اروپا صعود کند.

ستاره ایرانی فاینورد که در چهار مسابقه گذشته پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا موفق به زدن سه گل شده و یک پاس گل داده بود، در دیدار برگشت با الفسبورگ سوئد نتوانست این روند را ادامه دهد و مثل بازی رفت گلزنی کند.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی