نادران پای دکل نفت گمشده را به جلسه رای اعتماد وزیر نفت باز کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الیاس نادران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌های جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت ضمن تبریک هفته دولت به تمام مدیران اجرایی کشور گفت: آنچه برای ما در سال‌های اخیر اهمیت بسیار پیدا کرده اینکه مردم به جریان انقلابی و پاکدست از مجلس، دولت و شوراها اعتماد کردند و انتظار دارند جریانات اداری نیز بر این مدار حرکت کند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه در موافقت و مخالفت با وزرای پیشنهادی بیش از آنکه به جنبه کارآمدی وزرا توجه کنم به موضوع پاکدستی توجه کرده ام، افزود: در مجالس گذشته پیرامون موضوع حیف و میل کردن بیت‌المال بحث می کردیم که آیا حیفش بدتر است یا میل و به این نتیجه رسیدیم که تا میلی نباشد، حیفی اتفاق نمی‌افتد.

وی با تأکید بر اینکه نفوذ از پنجره فساد امروزه وارد کشور می‌شود، اظهار داشت: اگر فخری‌زاده‌های ما را مورد هدف قرار می‌دهند به دلیل وجود فساد در برخی بخش‌ها است که باید رصد می‌کردند. خدمت آقای خطیب (وزیر پیشنهادی اطلاعات) نیز گفتم که آنچه درباره فتنه سال ۸۸ یا جریانات قم می‌گویند به کنار، شما با آن فسادهایی که در وزارت شکل گرفته چه خواهید کرد. ما مدیران پاکدست می‌خواهیم و مدیران اطلاعاتی و امنیتی باید از سلامت‌ترین افراد باشند. خدمت آقای اوجی نیز گفتم که قصد من راستی آزمایی است و نه اقرار گرفتن.

نادران یادآور شد: در جلسه‌ای که با وزیر پیشنهادی نفت داشتم به او گفتم که لیست اموال وی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، آیا دیده‌اید اما وی گفت که در جریان این موضوع نیست. سپس از وی پرسیدم که چند خانه داری و آقای اوجی پاسخ داد که ۳ خانه؛ یکی در منطقه هروی تهران، یک خانه که از ارث همسرم به ما رسیده و یکی هم خانه پسرم است اما با توجه به استعلامی که از مراجع ذیصلاح گرفتم مشخص شد که وی ۹ مورد اموال دارد لذا باید درباره کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌گوید، تأمل کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: راجه به قضیه‌ای پرسیدم که چون آقای رییس مجلس گفت بعداد، فعلا در موردش صحبت نمی‌کنم. در خصوص همین موضوع با آقای اوجی صحبت کردم، گفت که آقای رستم قاسمی و کس دیگری کاری کرده‌اند اما فرد شاکی علیه من صحبت کرده است و من گفتم اگر قرار بود داستان‌پردازی می‌کردند باید علیه آقای قاسمی صحبت می‌شد اما وی به گزارش‌های اطلاعاتی استناد می‌کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: به آقای مخبر نیز گفتم پرونده دیمیتریس کامبیس وقتی رو شد که دکل‌ها گم شد و کشتی‌ها را خوردند، این پرونده وقتی رو شد که او از فرودگاه حضرت امام (ره) از کشور خارج شد، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آن زمان کجا بودند؟

۲۲۳۲۲۳

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی