اولین تصویر و استورى بازیکن جدید استقلال/ عمرو ورده آتش به پا کرد/عكس

به گزارش ساناپرس، پس از یک استورى با دو ستاره و قلب آبى؛ عمرو ورده گزينه استقلال، به قبرس رفت؟ (عكس)

نواندیش – محمد موسوی: یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی این فصل استقلال در کنار فروش بازیکنان خریداری شده به سایر تیم ها یا آوردن بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی (رانگلو جانگا) توسط علی خطیر، رفت و برگشت های عجیب و غریب عمرو ورده میان ایران و قبرس بود!

عمرو ورده گزينه استقلال، پس از استورى دو ستاره و قلب آبى، وارد قبرس شد! (عكس)

این بازیکن که قرار بود براساس وعده مدیران باشگاه استقلال بامداد جمعه به ایران بیاید، پس از فسخ قرارداد با راجا مراکش، به علت عدم دریافت پیش پرداخت از سوی باشگاه استقلال، به یکباره با تغییر مسیر از ایران به قبرس، با یک باشگاه این کشور وارد مذاکره و توافق شد.

در شرایطی که باشگاه قبرسی برای او تدارک هواپیما دیده بود، اما عمرو ورده از پرواز به قبرس خودداری کرد و مجددا به بررسی پیشنهاد جدید باشگاه استقلال مشغول شد. به گزارش نواندیش، این پیشنهاد جدید به گونه ای بود که که دیروز ایجنت عمرو ورده (عامر وردا) یک استوری با دو قلب و ستاره آبی که به منزله حضور در استقلال بود را منتشر کرد.

عمرو ورده گزينه استقلال، پس از استورى دو ستاره و قلب آبى، وارد قبرس شد! (عكس)

اما به نظر می رسد تهدید مدیرعامل باشگاه قبرسی مبنی بر شکایت از عمرو ورده مبنی بر اینکه  اگر تا 48 ساعت بعد به قبرس نیاید از او به فیفا شکایت می کند، موجب شده تا این بازیکن تکلیف خود را روشن کند و به قبرس برود.

در صورت عقد قرارداد ورده با تیم قبرسی، شکستی دیگری در کارنامه مدیریتی علی خطیر ثبت می شود مگر آنکه در طرح زوج فرد این بازیکن مصری (یک روز چرخش به سمت ایران و یک روز به سمت قبرس)، دوباره تغییری رخ دهد!

سایت ورزش سه بنقل از سایت گل قبرس نوشت که عمرو ورده فعلا به علت بروز برخی مشکلات، امکان ورود به قبرس یا بازگشت از این کشور را ندارد!

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی