معرفی سامانه جامع پوشاک تیپ ست

تن درست در تیپ ست

امروزه بسیاری از فروشگاه‌های برای کسب و کار خود به اینترنت روی آورده‌اند. بسیاری از افراد برای خرید پوشاک از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اقدام می‌کنند. برای خرید پوشاک با توجه به برند مدنظر باید به فروشگاه اینترنتی آن برند مراجعه نمایید که این تا حدودی دشوار است؛ چرا که باید  برای هر برند به فروشگاه مختص آن مراجعه کنید. راهکار بهتر و جالب‌تر این است که شما به یک وب سایتی مراجعه نمایید که تمامی برندهای برتر پوشاک در آنجا باشند. به این صورت به راحتی می‌توانید پوشاک برندهای برتر را با یکدیگر مقایسه نمایید و انتخاب مناسب‌تری را تجربه کنید. سامانه جامع پوشاک تیپ ست سعی کرده است تا برندهای برتر پوشاک را در وب سایت خود معرفی کند. برخی از برندهای برتر می‌توان به برند سله بون، تن درست، زاگرس پوش، گراد و چرم مشهد اشاره کرد.

 برند سله بن

سله بن یک برند ایرانی است که در سال ۱۳۸۹ توسط آقای شاهرخ جعفری راه اندازی شد.‌ این برند در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردارند.‌ جنس پارچه استفاده شده این برند در تولید محصولات بسیار عالی بوده و در بین مشتریان به با کیفیت‌ترین پارچه معروف است. طراحی این محصولات به سبک مینیمال بوده و دارای برش و طراحی ساده هستند. به طوری که هر محصول این مجموعه در عین سادگی زیبایی خاصی داشته و به خوبی مشتری را جذب می‌کند. اگر از آن افرادی هستید که به استایل کژوال علاقه داشته و یا اولویت شما در لباس پوشیدن سبکی، آزادی و راحتی لباس است، این برند می‌تواند برای شما مناسب باشد. محصولات برند سله بن شامل مانتو، پولوشرت، شومیز، کلاه، پیراهن، شال، شال گردن، اکسسوری و … است که در انواع مختلفی تولید می‌شود.

هدف این مجموعه تامین نیازهای پوشاک خانواده با کیفیت بالا و قیمت مناسب است تا تمامی اقشار جامعه بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند. محصولات این برند با تکیه بر هویت و فرهنگ ایرانی و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌شود.

تن درست در تیپ ست

 برند تن درست

تن درست اولین برند ایرانی است که در تولید لباس‌های خود از الیاف طبیعی استفاده کرد. شما انواع لباس‌های زنانه و مردانه را در طرح‌های متنوع و با این برند در بازار می‌بینید؛ همچنین این مجموعه شال و کیف را با الیاف طبیعی و با کیفیت بالا تولید می‌کند. از ویژگی‌های بارز این برند می‌توان به کیفیت بالا، تنوع رنگ و طرح اشاره کرد که سبب تمایز آن نسبت به دیگر برندها شده است‌. این محصولات در برابر پوست ملایم بوده و از بدن در حرارت و نور خورشید نیز محافظت می‌کنند.

در کنار الیاف طبیعی از ابریشم نیز استفاده می‌شود که زیبایی و درخشندگی آن را چندین برابر می‌کند. لباس‌های تولید شده با ابریشم در زمستان گرم و در تابستان خنک هستند و می‌توان گفت لباس‌های همه فصول محسوب خواهند شد. در تولید الیاف طبیعی از مواد شیمیایی استفاده نشده و همین موضوع توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. الیاف طبیعی چون کنف، کتان، چتایی و پنبه در تولید پوشاک بسیار استفاده می‌شوند. افرادی که دارای پوست حساسی هستند، استفاده از پوشاک با الیاف طبیعی برای آن‌ها بهترین انتخاب است.

برند زاگرس پوش

گروه زاگرس پوش با بیش از یک دهه فعالیت در تولید پوشاک امروزه جزء برندهای شناخته شده است. این برند یکی از برندهای مطرحی است که نامش برگرفته از منطقه جغرافیایی است که نشان از پیشینه‌ تاریخی دارد. این برند بر سه پایه هنر، فرهنگ و طبیعت شکل گرفته و تداعی کننده اصالت و منحصر به فرد بودن افراد است. هر آنچه که این برند تولید می‌کند، نمادی از اصالت پوشش است. این مجموعه با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و بهره گیری از دانش جهانی توسط کارکنان با تحربه و دلسوز به جایگاه عالی در بازار دست یافته است.

در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند که با پشتکار و عزمی راسخ به بالا بردن سطح کیفی آن کمک می‌کنند. تمامی مراحل طراحی تا تولید این محصولات زیر نظر افراد مجرب و با دقت و ظرافت بالا انجام شده و در نهایت سبب کیفیت بالای آن شده است. این مجموعه یک واحد فروش سازمانی دارد که به صورت یکپارچه محصولات را در بازار به فروش رسانده و نیاز پوشاک جامعه را رفع می‌کنند. در تولید این محصولات تمامی اصول رعایت شده و توانسته با سازمان‌ها و ادارات مختلفی همکاری داشته باشد.

 برند گراد

برند گراد یکی دیگر از برندهای تولید پوشاک ایرانی است که در سال ۱۳۷۰ توسط محسن اصفهانیان تاسیس شد. هدف این مجموعه از ابتدا پوشش نیازهای داخلی و تولید پوشاک خاص بود. این گروه در زمینه تولید پاپیون، جوراب، کروات، تیشرت، لباس زیر، کیف، کفش، ژاکت و کت و شلوار مردانه، دکمه سر دست و لباسهای زمستانی فعالیت دارد. گراد بخش چشمگیری از نیاز بازار را تامین کرده و توانسته با موفقیت هر چه بیشتر خود را به سطح بالا برساند. این مجموعه دارای ماشین آلات و تجهیزات مدرن است که در کیفیت نهایی محصولات بی تاثیر نیست. محصولات تولید شده این برند همگی دارای لوگوی این برند هستند و به راحتی می‌توان آن را از دیگر برندها تشخیص داد. فرآیند طراحی تا تولید این مجموعه با تجهیزات پیشرفته و به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود. این مجموعه افتخارات زیادی را در کارنامه کاری خود دارد که دریافت تندیس از بزرگ‌ترین سمینار بازاریابی مدرن یکی از آن‌ها است؛ همچنین در سال ۱۳۸۸ از اواین همایش بین المللی روابط عمومی موفق به دریافت تندیس شد. از دیگر افتخارات این مجموعه می‌توان دریافت تندیس از چهارمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی را عنوان کرد.

برند چرم مشهد

چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ و با هدف اشتغال‌زایی، جلوگیری از خروج ارز و خام فروشی شکل گرفت. بنیان گذار این مجموعه آقای مهندس حمیدی است که توانست با فعالیت‌های شبانه روزی جایگاه محبوبی در بازار کسب کند. امروزه این مجموعه بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات چرمی در ایران است که در سراسر کشور شعب دارد.‌ تمامی مراحل تولید، فروش و توزیع محصولات این برند در همان مجموعه انجام می‌شود. تولید با کیفیت بالا به دلیل استفاده از دستگاه‌های مجهز و مدرنی است که در این کارخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کارخانه بزرگ‌ترین کارخانه چرم سازی کشور است که تمامی فرآیند تولید چرم و دوخت آن در همان محل انجام می‌شود. پس از آن محصولات تولید شده به فروشگاه‌های این مجموعه در سراسر کشور ارسال و به فروش می‌رسد.‌ این مجموعه شعبات مختلفی دارد که سبب دسترسی راحت افراد به آن شده است. در حال حاضر این مجموعه دارای ۶۸ شعبه بوده و ۲۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای آن کار می‌کنند. تنوع محصولات این گروه زیاد بوده و فروشگاه‌های آن در سال‌های اخیر توسعه یافته است که این موضوع به طور چشمگیری قابل مشاهده است. پس از آن در اواسط دهه ۹۰ یک پروژه مبنی بر تحقیقات بازار انجام شد که طی آن علایق و نیاز بازار به دست آمد. هدف از انجام این کار جذب مخاطبان جوان بود که پس از انجام این تحقیق شاهد تاثیر آن  روی فعالیت‌های خود شدیم.

یکی از کارهای مهمی که این گروه انجام داد، همکاری با طراحان بین المللی بود که در فروش آن بسیار موثر بود. در زمینه طراحی و تولید کیف با طراحان معروف ایتالیایی چون لوئیجی آمبرجیو همکاری دارد که استاد دانشگاه میلان است. این فرد علاوه بر طراحی کیف‌های جدید طراحان داخلی چرم مشهد را نیز آموزش می‌داد تا سطح آنان ارتقا یابد. با تلاش فراوان امروزه یکی از برندهای اصلی در بازار محصولات چرم مربوط به چرم مشهد است. در حوزه طراحی لباس نیز به مدت یک سال با آقای مولود از ترکیه همکاری داشت. یکی از کارهای مهم دیگر این مجموعه اضافه کردن رنگ به محصولات است که جذب مشتری را بیشتر و فروش را بالاتر برده است. هر محصول این مجموعه امروزه در ۱۲ رنگ مختلف تولید و روانه بازار می‌شود که در نوع خود کاری بی نظیر است.

یکی از اهداف اصلی چرم مشهد توسعه فروشگاهی بود که در دوران جدید به آن دست یافته است. مکان‌های انتخابی برای شعب‌ها همگی بهترین مکان‌ها بوده و متراژ آن نیز مناسب راه اندازی فروشگاه است. از اواخر سال ۹۷ تا امروز مساحت فروشگاه‌ها حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است که این کار به دلیل راحتی مشتری انجام یافت.‌ فروشگاه‌های این مجموعه تولید محصولات را براساس استانداردهای یکسان و منسجم انجام می‌دهند. طراحی یکپارچه محصولات در سراسر کشور به شما این امکان را می‌دهد به راحتی از هر کدام از شعبی که در دسترس است، محصول انتخابی خود را تهیه کنید.

لازم به ذکر است چرم مشهد همیشه برای مشتریان خود احترام ویژه‌ای قائل بوده است. در همین راستا باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کرده که امروزه بیش از ۴۰۰ هزار عضو دارد. انجام فروش اینترنتی یکی از دیگر کارهایی است که این مجموعه برای خرید راحت و سریع مشتریان فراهم کرده است.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ

وبگردی

 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی