طرز تهیه دسر قهوه | توی خونه یه دسر فوق العاده درست کن + ویدئو

به گزارش ساناپرس؛ طرز تهیه دسر قهوه | توی خونه یه دسر فوق العاده درست کن + ویدئو

در این مطلب به آموزش درست کردن دسر قهوه می‌پردازیم.

مواد لازم:

شیر : ۵ لیوان

شکر :نصف لیوان کمتر

بیسکوئیت پتی بور : ۲_۳بسته

خامه :۱۰۰گرم

قهوه فوری : ۲ق غ پر

نشاسته ذرت : ۳ق غ

آرد : ۲ق غ

پودر ژلاتین : ۲ ق غ (قابل حذف)ولی باشه بهتره

فوق العاده طعم خوبی داره حتما درست کنید

بجای قهوه میتونید نسکافه یا کاکائو بزنید

میتونید تک نفره هم سرو کنید

تزئین دسر قهوه

تزئین دسر قهوه می‌تواند ظاهر دسر را جذاب‌تر و دلنشین‌تر کند. در زیر چند ایده برای تزئین دسر قهوه آورده شده است:

1.کاکائو پودر یا شاهدانه قهوه: از روی دسر قهوه یک لایه نازک کاکائو پودر یا شاهدانه قهوه بپاشید. این کار به دسر ظاهری شیک و قهوه‌ای می‌بخشد.

2. کرم خامه: روی دسر قهوه می‌توانید یک لایه نازک خامه تازه بریزید و سپس با یک قلم موکا یا چایقی، الگوها و طرح‌های مختلفی بر روی خامه ایجاد کنید.

3. شکلات ترکیبی:انواع شکلات‌های ترکیبی را ذوب کرده و به صورت قطره‌های کوچک روی دسر ریخته یا به صورت خطوط نازک رسم کنید. این کار به دسر ظاهری مدرن و خوشمزه می‌بخشد.

4.آجیل و میوه‌های خشک: می‌توانید برخی آجیل‌های خرد شده مانند بادام، پسته یا فندق را به همراه میوه‌های خشک مثل کرمان‌جوش، انگور خشک یا آلو به صورت تزئینی روی دسر قرار دهید.

5.عصاره قهوه: با استفاده از قهوه ریخته شده، با استفاده از قلم موکا یا یک قاشق کوچک، می‌توانید الگوها و نقوشی را روی سطح دسر قهوه ایجاد کنید.

6.نوشیدنی‌های جانبی: در کنار دسر قهوه، می‌توانید یک لیوان کوچک از قهوه، شراب قهوه‌ای یا قهوه‌ای سرد تزئین شده با تکه‌های شکلات یا خامه را قرار دهید.

7.شکلات‌های تزئینی: از شکلات‌های تزئینی با طرح‌ها و شکل‌های مختلف برای تزئین دسر قهوه استفاده کنید. این شکلات‌ها را به صورت دستی یا با استفاده از قالب‌های تزئینی روی دسر قرار دهید.

8.گردو و قهوه: برخی قهوه‌های آرامش‌بخش با تکه‌های گردو تزئین شده‌اند. می‌توانید گردوهای خرد شده را به صورت تزئینی روی دسر قرار دهید.

9.شعله‌های قهوه: اگر امکان دارد، یک قهوه‌ساز یا فنجان قهوه را کنار دسر قرار داده و از شعله‌های قهوه به عنوان تزئین استفاده کنید.

10.شکلات‌های تخصصی: شکلات‌های تخصصی با طرح‌ها و متن‌های مختلف می‌توانند دسر قهوه را تزئین کرده و به آن جذابیت بیشتری ببخشند.

حتماً به خلاقیت‌های خود اضافه کنید و تزئیناتی را انتخاب کنید که به سلیقه و موضوع دسر قهوه شما بیشتر می‌پردازند.

آشپزیاخبارچند رسانه ای
پربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی