پیام تبریک رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت روز پزشک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پیام تبریک غلامرضا نوروزی آمده است:بی گمان نعمت حیات، سلامتی و تندرستی مهمترین لطف پروردگار یکتا به انسان است؛ امری که در آموزه های دینی به خوبی به انسان یادآوری شده و تلاش برای حفظ این نعمت بزرگ و ارزشمند نیز از جایگاه بالایی برخودار است و کسانی که به هر نحو در این جهت گام بر می دارند، شایسته تکریم و تعظیم هستند.

در ادامه پیام دکتر نوروزی با اشاره به پاندمی کرونا، تصریح شده است: این پاندمی در شرایطی اهمیت نعمت سلامت را به بشر یادآور شد که نگاه های امیدوار در سراسر گیتی متوجه کادر درمان و دانشمندان این عرصه گشت. از اسفندماه سال ۱۳۹۸ که ورود این ویروس منحوس به کشورمان رسما اعلام شد کادر شریف درمان و پزشکان عزیز به واقع مدافع وطن لقب گرفته و با جانفشانی در جهت سلامت آحاد جامعه گام برداشتند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شده است: این جانفشانی و تلاش بی شائبه از چشم مردم قدردان و عزیز کشورمان پنهان نمانده و کادردرمان بارها و بارها مورد تمجید و تکریم آنها قرار گرفته اند.امروز اول شهریور که مزین به نام ابوعلی سینای بزرگ و پزشک گردیده است، اینجانب وظیفه خود می دانم به عنوان عضوی از خانواده سلامت و خدمتگزار جامعه ورزشی کشور، صمیمانه ترین تبریکات را آراسته پزشکان عزیزمان در همه عرصه های سلامت، بویژه همکاران ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی، کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی و دیگر بخش های ورزشی کشور نمایم. امید است به زودی و با قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ آرامش بر زندگی همگان حکمفرما شده و دیگر شاهد ابتلای هموطنان عزیزمان به این بیماری و جان باختن جانکاه آنها و داغدار شدن خانواده هایشان نباشیم.

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی