دومین کارگاه مشترک ایران وچین در حوزه دانش اعتیاد برگزار می شود

به گزارش روز یکشنبه ستاد توسعه علوم وفن آوری های شناختی، “عباس حق پرست ” استاد مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص این کارگاه افزود:  این رویداد علمی با همکاری شماری از مراکز تخصصی و دانشگاهی با حمایت فرهنگستان علوم چین و صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران کشور به مدت سه روز از چهارم شهریورماه امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: در کارگاه تخصصی مشترک دو کشور، ۱۲ تن از اساتید، محققان و صاحب نظران حوزه دانش علوم اعصاب و اعتیاد از چندین مرکز دانشگاهی ایران و نیز انستیتو روانشناسی پکن وابسته به فرهنگستان علوم چین، آخرین یافته های علمی و تحقیقاتی در این حوزه را به اشتراک می گذارند.

وی گفت: این کارگاه آموزشی پژوهشی در چارچوب فعالیت میز مشترک همکاری ها میان محققان و اساتید ایران و چین در حوزه مطالعات دانش اعتیاد برگزار می شود.

حق پرست ادامه داد: نخستین کارگاه مطالعاتی مشترک حوزه اعتیاد میان اساتید و پژوهشگران ایران و چین دو سال پیش در تهران به صورت حضوری در قالب یک سلسله سخنرانی های جامع توسط اساتید و صاحبنظران از دو کشور برگزار شد و امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این نشست مجازی تشکیل می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد که توسعه و گسترش همکاری های علمی میان محققان و اساتید مراکز دانشگاه ایران و انستیتو روانشناسی پکن به تقویت و تعمیق هرچه بیشتر تعاملات و همکاری های مشترک تحقیقاتی میان دو کشور منجر شود.

وی گفت: شرکت در این سلسله سخنرانی های جامع برای تمامی علاقمندان، اساتید، محققان و دانشجویان آزاد است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی