پیام تسلیت قائم مقام سازمان بسیج اساتید درپی درگذشت استاد علیرضا پارسا

به گزارش سایت بسیج اساتید کشور  در متن این پیام تسلیت آمده است: دکتر علیرضا پارسا استادیار دانشگاه پیام نور و مسئول بسیج اساتید این داشگاه به واقع از رجال صادقی بود که در دوران ۴۲ ساله انقلاب و قبل از آن نسبت به نهضت امام خمینی صادقانه وفا کرد و هیچگاه قدمی به عقب بر نداشت. جوشش درون او نسبت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی هیچگاه خاموش نشد و فشارهای سیاسی، اداری، اجتماعی و اقتصادی ذره ای در اراده فولادین او رسوخ نکرد.

چهره دوست داشتنی و خندان با اراده ای آهنین نسبت به اصول اسلام و انقلاب اسلامی او، تزئین کننده تمام نشست ها و جلسات سازمانی و اداری بود که شرکت داشت. او که زخم دشمن بعثی به تن داشت هیچگاه آنرا به قیمت پست و مقام نفروخت و از رزمنده بودن خود پل نساخت.

اخلاص در عمل آنچنان ملغمه وجودش بود که در سخن و منش رفتاری فردی ساده می نمود اما در ایمان و استقامت نسبت به حق و صبر سرآمد اساتید همکار بود. باور نبودنش سخت است ولی او ایقان داشت که روزی باید جان به جان آفرین تسلیم کرد و بارها این موضوع را بزبان جاری ساخته بود. فقدان او ثلمه ای به سازمان بسیج اساتید و مومنین انقلابی دانشگاه است. خداوندا این بنده مخلص را با اربابش اباعبدالله الحسین(ع) محشور بفرما و به خانواده محترمش صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرما.

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا پارسا عضو هیات علمی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه های پیام نور کشور روز گذشته (جمعه، ۲۹ مرداد) بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی