شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت؛ شکیرا در آغوش همیلتون

به گزارش ساناپرس شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی پس از گذراندن سالی سخت بعد از جدایی از پیکه، به نظر می رسد دوباره «عشق» را پیدا کرده و این‌بار با قهرمان سرعت جهان به توافق رسیده است.

شکیرا ۴۵ ساله و جرارد پیکه ۳۵ ساله ستاره فوتبال بارسلونا سال گذشته پس از ۱۲ سال رابطه از هم جدا شدند. شکیرا پس از بازگشت از یک سفر متوجه شد مدافع سابق بارسلونا باوجود اینکه از همسرش صاحب دو فرزند به نام های میلان و ساشا است به او خیانت می‌کند.

شایان ذکر است که گزارش‌های مطبوعاتی تأیید کردند که شکیرا خیانت پیکه را از طریق یک شیشه مربای توت‌فرنگی کشف کرد. او پس از بازگشت از سفر، با شیشه مربای خالی داخل یخچال روبرو شد و از آثار روی آن متوجه شد که زنی در زمان غیبت او در خانه بوده است، چراکه پیکه و بچه‌ها این مربا را نمی‌خورند.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های اسپانیایی شایع کرده بودند که شکیرا و قهرمان جهان در مسابقات فرمول یک، لوئیس همیلتون بریتانیایی، رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند که در روزهای گذشته به گزارش برخی منابع خبری، این شایع رنگ واقعیت به خود گرفته و مشخص شده که رابطه این دو، فراتر از دوستی است و حتی نشانه‌هایی از محبت مانند در آغوش گرفتن و بوسیدن یکدیگر در حضور افراد نزدیک از شکیرا و همیلتون دیده شده است.

شاهدان در گرندپری اسپانیا گفتند که آن‌ها را دیدند که یکدیگر را در آغوش گرفتند.

منابع مستقیم از خانواده شکیرا تایید کردند که رابطه این دو ستاره در مراحل اولیه است و آن را شروع دوباره زندگی و خوشحالی برای خواننده کلمبیایی توصیف کردند.

روزنامه مارکا اشاره کرد که شکیرا و همیلتون مدتی بود که یکدیگر را می‌شناختند و با هم دوست بودند، اما رابطه آن‌ها در طول برگزاری مسابقه فرمول یک در میامی شکل گرفت.

جدایی شکیرا از پیکه تأثیر عمیقی روی او گذاشت و مدت زیادی طول کشید تا بهبود یابد. به گزارش مارکا، اگرچه او هنوز احساس آسیب و رنجش می‌کند، اما به نظر وضعیت در حال بهبود است.

اخبارورزش
پربازدیدشکیراویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی