تماشا کنید: شکیرا، راننده فرمول 1 شد؟ / خانم خواننده با این دست فرمان، یک پیام خاص برای معشوقه جدیدش، لوئیس همیلتون داشت!

شایعات در مورد رابطه عاشقانه شکیرا و لوئیس همیلتون قوی تر و قوی تر می شود. رسانه هایی مانند People Espanol حتی مدعی شده اند که آنها از قبل با هم  قرار می گذارند و در چند روز اخیر حتی ادعا شده است که آنها را می توان در محوطه گرندپری اسپانیا با هم دید. اگرچه هیچکدام آن را تایید یا تکذیب نمی کنند، اما به نظر می رسد از طریق شبکه های اجتماعی و نظرات آنها چیزی فراتر از یک دوستی وجود دارد.

البته این را می توان از آخرین تبلیغ این خواننده کلمبیایی برای برند تنقلات سابریتاس استنباط کرد. شکیرا نقش هنرمندی را بازی می‌کند که خسته از عوامل، عکاسان و دیگران تصمیم می‌گیرد تا با سرعت تمام و با رانندگی تا حدودی بی‌احتیاطی با یک ون فرار کند. قهرمان داستان طوری از روی همه موانع می پرد که انگار یک راننده فرمول 1 است.

پس از این شایعات، خواننده کلمبیایی با روزنامه مکزیکی Milenio مصاحبه ای انجام داد و در آن از چگونگی گذراندن لحظات فعلی خود گفت: «من در یک لحظه بسیار هیجان انگیز در حرفه خود هستم. احساس می کنم کاملاً عاشق موسیقی هستم. من لحظات و روزهایی را پشت سر می‌گذارم که بیشتر با حرفه ام احساس ارتباط می‌کنم، در زمان‌های دیگر کمتر، اما اکنون احساس می‌کنم با حرفه، اشتیاق و خواسته‌ام بیش از حد ارتباط برقرار می‌کنم.  اینها چیزهایی هستند که مرا هدایت می‌کنند؛ نیروی محرکه من در حال حاضر فرزندانم هستند. ، خانواده ام، من نیز تمایل زیادی به تولید موسیقی بیشتر، دور هم جمع شدن با دوستان و ایجاد همکاری های جدید دارم.»

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدشکیراویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی