تماشا کنید: مار 8 فوتی آویزان از درخت، در یک لحظه کوهنورد را به دام انداخت/مرد جوان غرق در خون شد

یک کوهنورد محلی در کوئینزلند استرالیا، روز دوشنبه در یک حمله غافلگیرانه از ناحیه سر توسط یک مار پیتون حلق آویز شده از درخت مجروح شد.

“جوی زین” به همراه یکی از دوستانش از شنا به خانه برمی گشت که  در دره بهانا در کایرنز، در شمال کوئینزلند دچار این حادثه شد.

زین به نیوزویک گفت: «هنگامی که ما در حال حرکت بودیم و از مسیر بالا می رفتیم، زوج دیگری به مار پیتون آویزان شده از درختان بالای مسیر اشاره کردند که طول آن حدود 2.5 متر (8 فوت) است. من فکر می کنم که برای تغذیه از خفاش ها آماده می شد.»

عکس های این کوهنورد استرالیایی این مار پیتون را نشان می دهد که از درخت آویزان شده است. با هر عکس، مار پیتون به او نزدیک‌تر می‌شد.

زین  با دیدن دوربینش را بیرون آورد و شروع به عکاسی از خزنده آویزان کرد. او می‌گوید: «من از فاصله‌ای مطمئن چند عکس و فیلم خوب گرفتم، اما دوستم به من گفت که هر بار که دوربینم را پایین می‌گذارم تا فیلم را بررسی کنم، مار کمی نزدیک‌تر می‌شود، بنابراین تصمیم گرفتم آن را به حال خود رها کنم.»

هنگامی که آن دو می خواستند محل را ترک کنند، زین متوجه شد که نمی تواند کلید موتور خود را پیدا کند. او گفت: «من کیفم را جستجو کردم و سپس مقداری زباله روی سنگ ها افتاد. برای بازیابی آن پایین رفتم.»

در راه بازگشت، زین فراموش کرد که مراقب خطر آویزان شده از درخت باشد. او گفت: «[مار] باید خیلی پایین‌تر آمده بود، زیرا صورت من را گاز گرفت. به طرز باورنکردنی سریع بود، فقط یک تماس چند ثانیه ای. به طور جدی احساس می کردم کسی به صورتم سیلی زده است.»

زین از صخره ها سقوط کرد اما توانست خود را روی درخت بگیرد. او گفت: «من فقط شوکه شدم. مطلقاً هیچ نشانه ای وجود نداشت که این کار را انجام دهد، فقط کنجکاو به نظر می رسید.»

در ادامه دوست زینبه کمک او رسید و زین صورت خونین خود را با آب شست.

زین گفت: «من متوجه شدم که خونریزی بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتم بود. از سرم خون می‌پاشید، شاید رگ یا شریان کوچکی با ظاهرش قطع شده بود.»

خوشبختانه آنها توانستند خودشان را سریع به شهر برسانند و زین تحت درمان قرار گرفت.

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدمارویژه

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی