فقط یک نابغه می تواند ایگوانا مخفی در این تصویر را در 9 ثانیه پیدا کند

یک راه عالی برای بکارگرفتن مغز، حل پازل است. این خطای دید مناسب آن است. تصاویرخطاهای دید، تصاویر گیج کننده ای هستند که در آن واحد چشم و مغز را به چالش می کشند. آنها می توانند در سه مدل ارائه شوند: فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی. آنها فقط سرگرم کننده نیستند، آنها می توانند چیزهای جالب در مورد شخصیت فرد را نشان دهند.

دانشمندان برای مدت طولانی خطاهای دید را مطالعه کرده اند، اما هنوز هم به طور کامل نمی فهمند که چگونه آنها بر ذهن ما تاثیر می گذارد. حتی با تحقیقات زیادی که انجام داده اند، آنها هنوز هیچ پاسخی مشخصی را پیدا نکرده اند. بسیاری از مردم فکر می کنند توهمات نوری فقط برای سرگرمی و بازی ها هستند، اما آنها واقعا می توانند میزان هوشمندی یک شخص را مشخص کنند  آنها فقط سرگرم کننده نیستند، آنها همچنین می توانند چیزهای جالب در مورد شخصیت فرد را نشان دهند.

بنابراین، خطاهای دید بیش از آن چیزی هستند که فکر می کنید. آنها هم یک بازی سرگرم کننده و هم راهی برای یادگیری در مورد هوش و شخصیت فردی هستند. این خطاهای دید برای اندازه گیری سطح IQ و در بعضی موارد برای تعیین صفات شخصیت پنهان فرد مورد استفاده قرار می گیرند.

با این حال، امروز، این همه چیز در مورد چالش کشیدن مغز شما است! در این چالش خطای دید، 9 ثانیه فرصت دارید تا یک مارمولک مخفی را پیدا کنید. این تصویر تصویری از یک جنگل معمولی را نشان می دهد. بنابراین، می توانید در میان سبزی جنگل، مارمولک را پیدا کنید. اگر موفق شدید آن را پیدا کنید، پس از اکثر مردم IQ بالاتر دارید.

نکته: اگر شما کسی هستید که قادر به پیدا کردن ایگوانا در تصویر نیست، نگران نباشید. ما یک میانبر برای پاسخ اینجا داریم. نگاهی به این تصویر بیندازید تا آن را ببینید.

اخبارجامعهسبک زندگیسرگرمیسلامت
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی