زمان جدایی قایدی از استقلال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه های اماراتی عنوان کردند که شرط باشگاه استقلال برای پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی، حضور او در بازی با الهلال است.
به نظر می رسد که کار پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات نهایی شده باشد و تنها زمان اعلام رسمی این خبر باقی مانده است.
 آنگونه که رسانه های اماراتی نوشته اند، این انتقال در ازای 2 میلیون یورو انجام شده و باشوی کوچک از فصل آینده در فوتبال امارات توپ خواهد زد.

رسانه اماراتی اسپورت نیوز در توئیتر مدعی شد که شرط استقلال برای انجام این انتقال، حضور قایدی مقابل الهلال است.
 آبی پوشان در تاریخ 22 شهریور در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف این تیم عربستانی می روند و احمد مددی مدیرعامل استقلال در سفر امروز خود به دبی و دیدار با مدیران این تیم، حضور قایدی در این بازی را یکی از شروط انتقال اعلام کرده است.

بدین ترتیب قایدی پس از برگزاری دیدار با الهلال راهی امارات شده و به صورت رسمی به شباب الاهلی می پیوندد.
این صفحه توئیتری در خبر دیگری نوشته است که قایدی برای انجام دیدار با الهلال، سه دیدار تیم جدیدش مقابل الامارات، عجمان و العروبة را از دست می دهد.

باید دید در بازگشت احمد مددی به ایران، باشگاه استقلال به صورت رسمی این اخبار را تأیید می کند یا خیر؟
 چنانچه مدیران این تیم توانسته باشند مبلغ 2 میلیون یورو را از شباب الاهلی دریافت کنند، بخشی از نگرانی فرهاد مجیدی بابت تمدید با ستاره های فصل گذشته و پیش پرداخت برای جذب بازیکنان جدید رفع خواهد شد.
251256
 

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی