تماشا کنید: لحظه هولناک سقوط مار خطرناک از روی پنکه سقفی بر سر صاحبخانه

 

مارها یکی از کشنده ترین و بدترین خزنده های موجود در این سیاره هستند. با این حال، توانایی های منحصر به فرد و شگفت انگیز آنها اغلب این خزندگان را جذاب می کند. مارها همچنین استاد استتار هستند و دارای توانایی ویژه ای برای به اشتباه انداختن طعمه های خود با تاکتیک های دفاعی و تهاجمی هستند.

به تازگی، یک ویدیو از یک مار در رسانه های اجتماعی تبدلی به ویدئویی داغ شده است. در این ویدئو این مار که از شکاف یک پنکه سقفی وارد خانه شده بود ناگهان بر سر صاحبخانه فرود آمد.  این ویدیو توسط یک کاربر در Instagram به اشتراک گذاشته شد. در ویدیوی کوتاه، یک مار بی سر و صدا از شکاف سقف ظاهر می شود. در این ویدئو مشاهده می شود مار تلاش می کند بدن خود را در اطراف پروانه پنکه حرکت دهد.

در عرض چند ثانیه، یکی از تیغه ها به سر مار ضربه وارد کرده و آن را به پرواز در می آورد. این ویدئو نشان می دهد که مار دقیقا روی سر فردی که در حال ضبط فیلم است سقوط می کند. از زمانی که این ویدئو در این رسانه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، تاکنون بیش از 13.4 میلیون بازدید داشته است .

گفتنی است؛ در حالی این ویدئو تبدیل به ویدئویی داغ شده که چند روز پیش نیز تصاویر یک پیتون 6 فوتی که در سقف دستشویی خانه مردی استرالیایی ظاهر شده بود به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدمارویژه

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی