تماشا کنید: هندی ها، گزارش هواشناسیشون هم مثل فیلماشونه!

ویدئوی گزارش هواشناسی یک کارشناس هواشناس تلوزیون هندوستان در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این کارشناس هواشناسی، گزارش وضعیت آب‌وهوا را در تلویزیون هند به خنده‌دارترین و دراماتیک‌ترین شکل ممکن اجرا کرد.

در این ویدئو مشاهده می شود که این کارشناس زن که  اِسوتا تریپاتی نام دارد در استودیو وقوع یک طوفان را گزارش می کند. در حالی که در پشت سر او و در پس‌زمینه ویدیویی از شرایط آب و هوایی سخت نشان داده می شود او در جلوی دوربین همان وضعیت را با حرکات خود نشان می دهد.

آنچه توجه بینندگان را به خود جلب کرد، نحوه عجیب پوشش گزارش هواشناسی بود. در حالی که این گزارش از استودیو پخش زنده می‌شد، این گزارشگر چتری به همراه داشت تا با آب و هوای نمایش داده شده در ویدیوی پخش شده در پشت سر همگام شود. در این ویدئو او می گوید: « ما به دوارکا، گجرات رسیده‌ایم و به دلیل وزش باد شدید در اینجا حتی ایستادن دشوار می شود. طوفان Biparjoy که با سرعت 150 کیلومتر در ساعت به منطقه نزدیم می شود، ایستادن یا صحبت کردن را دشوار کرده است. از نزدیک شدن به ساحل خودداری کنید. بنابرین احتیاط کنید.»

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران همراه شد. بسیاری از کاربران نمایش این کارشناس هواشناسی را یک نمایش درام بیش از حد غیر ضروری دانستند.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی