این فیلم‌ها پایانی احساسی و تکان‌دهنده دارند

هنر هفتم صنعتی است که همیشه برای امیددادن به مشتری‌هایش سنگ تمام می‌گذارد. بسیاری از سیاه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما در نهایت با پایانی امیدوارکننده به پایان می‌رسند تا تماشاگر همواره به زندگی دلبسته باشد. اما فیلم‌هایی هم وجود دارند که به این قاعده مثبت نگاه مثبتی ندارند. بنابراین با پایانی احساسی و تکان‌دهنده هر تماشاگری را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در ادامه با فیلم‌هایی آشنا می‌شوید که با پایانی احساسی، تکان‌دهنده و متفاوت می‌توانند به یک تجربه سینمایی بسیار متفاوت تبدیل شوند و برای همیشه در ذهن‌تان باقی بمانند.

The Grand Budapest Hotel | هتل بزرگ بوداپست

این فیلم‌ها پایانی احساسی و تکان‌دهنده دارند

نمره منتقدان: ۹۱ از ۱۰۰

وس اندرسون یکی از خلاق‌ترین نویسندگان و کارگردانان آمریکایی است که فیلم‌های متفاوت او همیشه نظر منتقدان و تماشاگران را جلب می‌کند. فیلم «هتل بزرگ بوداپست» یکی از متفاوت‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین ساخته‌های او است که در همان فضای همیشگی فیلم‌های وس اندرسون نفس می‌کشد. این فیلم در ظاهر کمدی و درام، ریشه‌هایی از داستان‌های جنایی را نشان می‌دهد که ترکیب برنده آن را کامل می‌کند. پایان متمایز و جذاب این فیلم برای مدت‌ها در ذهن تماشاگر باقی می‌ماند. پایان فیلم «هتل بزرگ بوداپست» دقیقا مانند صاعقه‌ای به تماشاگر برخورد می‌کند و او را برای مدت‌ها درگیر نگاه می‌دارد.

خلاصه داستان: در روایتی غیرواقعی از سال ۱۹۳۰ که دولتی فاشیست در حال قدرت‌گرفتن در اروپا است، جنگ در قاره سبز بیش از هر زمان دیگری در آستانه آغاز قرار دارد. اما هتل بزرگ بوداپست با تلاش فراوان کارکنان آن، یکی از بهترین تفریحگاه‌های اروپا لقب می‌گیرد که در اوج امنیت مدیریت می‌شود. اما یکی از مشتریان ثابت هتل جان خود را از دست می‌دهد. این اتفاق، قرار است همه آرامش هتل را تحت تاثیر قرار دهد.

The Big Lebowski | لبوفسکی بزرگ

این فیلم‌ها پایانی احساسی و تکان‌دهنده دارند

نمره منتقدان: ۸۳ از ۱۰۰

فیلم «لبوفسکی بزرگ» بدون هیچ شک و تردیدی یکی از بهترین فیلم‌های برادران کوئن لقب می‌گیرد و در عین حال می‌تواند بهترین تلاش آن‌ها برای ساخت یک فیلم کمدی سیاه باشد. آن‌ها سبک و سیاق ویژه خودشان در به تصویرکشیدن کمدی سیاه را دارند. این سبک خاص برادران کوئن در فیلم «لبوفسکی بزرگ» به اوج خود می‌رسد. این فیلم با کمک دیالوگ‌های خارق‌العاده، شخصیت‌های عجیب و دوست‌داشتنی و داستان بی‌بدیل به یک فیلم بسیار محبوب و شناخته‌شده تبدیل شده که به تنهایی بخش از تاریخ سینما را به خودش اختصاص داده است.

منتقدان باور دارند «لبوفسکی بزرگ» با کمک شخصیت‌پردازی بی‌نظیرش به یک فیلم کامل تبدیل می‌شود. اما پایان تکاان‌دهنده، احساسی و متفاوت این فیلم با همه آن‌چه در آن روایت می‌شود متفاوت است. بنابراین برای تماشای یکی از خیره‌کننده‌ترین پایان‌های سینما آماده شوید و سپس به تماشای این فیلم بنشینید.

خلاصه داستان: جف لبوفسکی یک مرد بی‌کار و بی‌هدف است که تنها دلیلش برای زندگی رفتن به باشگاه بولینگ و گوش‌دادن به موسیقی است. اما زندگی جف ناگهان تغییر می‌کند و مردم او را با شخصیت محبوبی که نامی شبیه به او دارد، اشتباه می‌گیرند.

Jojo Rabbit | جوجو خرگوشه

این فیلم‌ها پایانی احساسی و تکان‌دهنده دارند

نمره منتقدان: ۸۰ از ۱۰۰

داستان درگیری نازی‌ها و یهودی‌ها همیشه یکی از موضوعات موردعلاقه‌ی کارگردانان بوده و این موضوع برای هالیوود هم هرگز قدیمی نمی‌شود. در شرایطی که به نظر می‌رسید «جوجو خرگوشه» یک روایت تکراری و فاقد خلاقیت باشد اما فیلم ثابت کرد حرف‌های جالبی دارد. این کمدی سیاه جذاب و دوست‌داشتنی زوال حکومت هیتلر را به نمکی‌ترین حالت ممکن به تصویر می‌کشد. اما از آن‌جایی که حکومت آلمان نازی جنایت‌های بسیاری کرده، نمایش این صحنه‌های زشت تاریخی کمدی سیاه و تاریکی را رقم می‌زند که به‌صورت لایه لایه در داستان فیلم پخش شده است.

بنابراین با تماشای «جوجو خرگوشه» در حالی که در آستانه خفه‌شدن از شدت خنده‌های انفجاری هستید، ناگهان ناراحت می‌شوید و اشک می‌ریزید. دقیقا به همین دلیل است که پایان احساسی، تکان‌دهنده و به‌یادماندنی این فیلم می‌تواند هر تماشاگری را برای مدت‌ها تحت تاثیر قرار دهد.

در این زمینه بخوانید:

بهترین فیلم‌هایی که براساس داستان‌های واقعی ساخته شده‌اند

بهترین فیلم‌هایی که براساس کتاب‌های استفن کینگ ساخته شده‌اند

خلاصه داستان: پسرکی ساده و مهربان تحت تاثیر تبلیغات حکومتی آلمان نازی، عاشق هیتلر شده است. اما تصور از او هیتلر، به انسانی خیالی در ذهنش محدود می‌شود.

The Intouchables | دست‌نیافتنی‌ها

این فیلم‌ها پایانی احساسی و تکان‌دهنده دارند

نمره منتقدان: ۷۴ از ۱۰۰

اگرچه سینمای فرانسه همیشه با دنیای هنری و فلسفی مشهور خود شناخته شده اما گاهی اوقات با عناوینی در آن روبرو هستیم که قرار است تصورات ما از سینمای نه‌چندان عامه‌پسند فرانسه را تغییر دهند. یکی از آن فیلم‌های خوش‌ساخت و دوست‌داشتنی فرانسوی که معمولا همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد، «دست‌نیافتنی‌ها» است. فیلمی درام و در عین حال کمدی که تا آخرین ثانیه جذاب و خاطره‌انگیز پیش می‌رود. اگرچه داستان آن اندکی کلیشه‌ای و قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد اما فراموش نکنید نوع روایت و شخصیت‌پردازی عمیق آن می‌تواند «دست‌نیافتنی‌ها» را به عنوانی متفاوت تبدیل کند. این فیلم با پایانی احساسی و تکان‌دهنده هر تماشاگری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خلاصه داستان: فیلیپ نویسنده‌ای ثروتمند و موفق است که به دلیل سقوط با چتر از گردن به پایین فلج می‌شود. او برای پرستاری و نگهداری از خودش تصمیم می‌گیرد تا مردی به نام دریس را استخدام ‌کند. فیلیپ تا قبل از آشنایی با دریس، مردی بداخلاق و غیرقابل تحمل بود که در تعامل با دیگران رفتار خوبی نداشت. اما دریس مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

About Time | درباره زمان

این فیلم‌ها پایانی احساسی و تکان‌دهنده دارند

نمره منتقدان: ۷۴ از ۱۰۰

اگر به تماشای فیلم‌های عاشقانه که رگه‌هایی از کمدی دارند هم علاقه‌مند هستید، فیلم «درباره زمان» تقریبا یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این فیلم بریتانیایی، داستان جذاب و در عین حال سرگرم‌کننده‌ای دارد که تماشای آن برای هواداران فیلم‌های عاشقانه به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود. اگرچه این فیلم روایتی شیرین و دوست‌داشتنی دارد اما به لطف یک پایان احساسی و تکان‌دهنده هر تماشاگری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خلاصه داستان: تیم، متوجه می‌شود که می‌تواند در زمان سفر کند و اتفاقاتی که برای دنیا و زندگی خودش رخ داده را تغییر دهد. او در زمان سفر می‌کند تا دختری که دوست دارد را پیدا کند و مسیر زندگی‌اش را برای همیشه دگرگون کند. اما مشکل بزرگ این است که تصمیم او برای سفر در زمان آنطور که انتظارش را داشت، پیش نمی‌رود.

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی