رقیب کاپیتان تیم ملی از پرسپولیس آمد

به گزارش ساناپرس؛ رقیب کاپیتان تیم ملی از پرسپولیس آمد

وحید امیری طی سالیان اخیر مهره مورد اعتماد سرمربیان تیم ملی بوده که امیر قلعه‌نویی نیز او را برای دومین بار در فهرست نفرات خود قرار داد، اما با این تفاوت که این بازیکن برخلاف جایگاه ثابتی که در پرسپولیس دارد، در تیم ملی فعلا جایی در جمع ۱۱ نفر اصلی نداشته و این موضوع در دو مسابقه دوستانه فروردین‌ماه مشخص شده است.

امیری در اردوی فروردین‌ماه به‌عنوان وینگر در فهرست تیم ملی دعوت شد و در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه نیز به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و مقابل کنیا نیمکت‌نشین بود، اما حالا در شرایطی جزو لیست ایران برای تورنمنت کافا قرار گرفته که امیر قلعه‌نویی از او به‌عنوان یک مدافع چپ دعوت کرده است.

در شرایطی که برخلاف اردوی گذشته میلاد زکی‌پور به شکل غیرمنتظره‌ای در فهرست نهایی قرار نگرفته و محمد نادری نیز پس از اتمام مینی‌کمپ از لیست خط خورده، وحید امیری به‌عنوان مدافع چپ به فهرست نهایی تیم ملی دعوت شده تا برای رسیدن به ترکی با احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی رقابت کند.

وحید امیری در فصل اخیر تجربه بازی در پست‌های مختلف از جمله مدافع چپ را برای پرسپولیس داشت و مدت زیادی در آنجا بازی کرد، اما در هفته‌های پایانی و منتهی به قهرمانی یک خط جلوتر رفته بود و حتی به‌عنوان مهاجم سایه به میدان رفت ولی حالا در تیم ملی باید به پست دفاع چپ برگردد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی