عمارت ۶۰ میلیون دلاری جنیفر لوپز و بن با ۲۴ توالت، شوم از آب درآمد!

عمارت ۶۰ میلیون دلاری جنیفر لوپز و بن با ۲۴ توالت، شوم از آب درآمد!
به گزارش مارکا عمارت 60 میلیون دلاری جدید جنیفر لوپز و بن افلک پیشینه شومی برای ساکنان خودش داشته است.

 

این عمارت لوکس در سال 2004 توسط « کورتیس سوموزا » خریداری شد و بعد از مدت کوتاهی به دلیل کلاهبرداری ترفند پانزی دستگیر شد و به 25 سال زندان محکوم شد.

جنیفر لوپز و بن افلک

بعد از کورتیس در سال 2007 « جونگ لی » این عمارت رو خرید و این تاجر کره ای با خوش شانسی در 9 سالی که مالک این ملک بود جان سالم به در برد چون عمارت شیکش رو برای مراسمات کوتا مدت اجاره می داد و خودش در این خانه اقامت نداشت.

جنیفر لوپز و بن افلک

اما در آخرین سال، در سال 2015 او این عمارت رو به « ماجد عبد العزیز آل سعود» شاهزاده سعودی اجاره داد و ماجد هم از اقامتش در این عمارت خیری ندید گفته شده ماجد هم بعد مدت کوتاهی از اقامتش در این خانه به دلیل تلاش برای برقراری رابطه ج_ن_س_ اجباری و زوری با یکی از مستخدمان زن دستگیر شد.

جنیفر لوپز و بن افلک

اون موقع یکی از همسایه های ماجد به پلیس گفته بود که زنی رو دیدم که با صورت خونی جیغ می کشید و از منزل شاهزاده سعودی خارج شد و فرار میکرد و سعی داشت از دیوار بالا بره و بعد مجبور شدم با پلیس تماس بگیرم .

جنیفر لوپز و بن افلک

خلاصه دادستان لس انجلس ماجد رو با وثیقه 300 هزار دلاری آزاد کرد و هرچند به دلیل نبود شواهد کافی برای طرح اتهام به زندان نرفت ولی رسوایی پسر پادشاه در رسانه های جهان غوغا به پا کرد ، چند ماه بعد در سال 2016 جونگ لی این عمارت رو به توسعه دهنده ملک « گالا آشر» فروخت و آشر میلیونها دلار هزینه کرد تا به عمارتی 60 میلیون دلاری تبدیلش کنه و الان این عمارت لوکس ولی بدیمن رو به زوج دوست داشتنی ما فروخته است.

جنیفر لوپز و بن افلک

تا حالا هرکسی در این ملک اقامت داشته یه بلایی سرش اومده و شواهد نشون داده که زوج دوست داشتنی در منزل جدیدشون زندگی میکنند .

جنیفر لوپز و بن افلک

در هر صورت این خبر رو مارکا منتشر کرده و من به این خرافات اعتقادی ندارم و امیدوارم ستارگان « مادر » و « هیپنوتیک » مثل همیشه در کنار خانواده با شادی و عشق از منزل جدید استفاده کنن 💓😁 انرژی های مثبت رو میفرستیم برای بورلی هیلز 😆.

جنیفر لوپز و بن افلک

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی