کمی باران آمد، جاده بسته شد، چند نفر هم جان باختند!/فیلم

کمی باران آمد، جاده بسته شد، چند نفر هم جان باختند!

بارش شدید باران و سیل طی شبانه‌ روز گذشته برخی نقاط ایران را متاثر از خود ساخته است.

برترین‌ها: بارش شدید باران و سیل طی شبانه‌ روز گذشته برخی نقاط ایران را متاثر از خود ساخته است، از جمله استان اصفهان که تاکنون سه نفر در آنجا بر اثر حوادثی که ناشی از بارندگی بود جان باخته‌اند. مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات این جمعیت گفت: با بارش‌های رگباری شدید روز گذشته پنجشنبه (۱۸ خردادماه) در استان‌های تهران، سمنان، اصفهان، آذربایجان شرقی و زنجان، تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر به مناطق دچار آبگرفتگی اعزام شده و در حال امدادرسانی در این مناطق هستند.

کمی باران آمد، جاده بسته شد، چند نفر هم جان باختند!
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با بیان اینکه در استان تهران، شهرستان فیروزکوه پس از بارش‌های امروز دچار آبگرفتگی شد و براساس اعلام فرمانداری، روستای کوهسار برای پیشگیری از خطر جانی برای ساکنان آن، تخلیه شد، افزود: عملیات امدادی در این شهرستان ادامه دارد.

مرادی پور گفت: در شهرستان شاهرود در استان سمنان، بارش‌ها شدیدتر بوده و منجر به آبگرفتگی برخی منازل و معابر شده است که با کمک امدادگران تخلیه آب از منازل دچار آبگرفتگی انجام شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در شهرستان اردستان در استان اصفهان هم پس از بارش‌های رگباری در ۲ روستا شاهد سیل و آبگرفتگی بودیم که متاسفانه ۳ نفر از هموطنان در حادثه سیل و آبگرفتگی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و اتراق در بستر رودخانه، جان خود را از دست دادند. در حال حاضر در این منطقه با تداوم بارش‌ها، تخلیه آب از واحدهای مسکونی توسط امدادگران ادامه دارد.

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی نیز شهرستان اهر دچار آبگرفتگی شد که بر اثر آن، یک خانواده سه نفره در سیلاب گرفتار شدند و متاسفانه کودک این خانواده جان خود را از دست داد.

از طرف دیگر سرهنگ یدالله جهان‌تاب، رییس پلیس راه مازندران نیز گفت : در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ مورد ریزش و سقوط سنگ در محور چالوس به کرج گزارش شده که این چالش، باعث مصدومیت ۲۰ نفر شد.

او همچنین با بیان این که ریزش سنگ از بامداد امروز جمعه شدت بیشتری یافته است، افزود: این حادثه به ۳۰ دستگاه خودرو خسارت مالی زده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت هشدارهای هواشناسی از صبح امروز ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه و هریجان این محور شدت گرفته و به احتمال این روند تا عصر ادامه می یابد.

اخبارجامعه
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی