سرنوشت متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه مشخص شد

به گزارش ساناپرس؛ سرنوشت متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه مشخص شد

بر اساس اعلام قبلی سامانه یکپارچه ، امروز قرعه کشی نوبت دهی دومین دور از فروش محصولات شرکت های خودروسازی که در این طرح فروش حضور داشتند انجام می شود تا نتایج روز 24 خرداد از مسیر سامانه یکپارچه به اطلاع متقاضیانی که در این طرح فروش با مکانیزم نوبت دهی نام نویسی کردند، رسانده شود. با توجه به این برنامه ریزی می توان امروز را روز سرنوشت ساز متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه دانست.

دومین طرح فروش محصولات شرکت های خودروساز با حضور چهار خودروساز سایپا، مدیران خودرو، فرداد موتورز و کرمان موتور از روز 20 اردیبهشت 1402 با امکان افتتاح حساب وکالتی از سوی متقاضیان استارت خورد. متقاضیان در این دور از فروش نیز همانند دور قبل باید مبلغ 100 میلیون تومان را در حساب های وکالتی خود ذخیره می کردند. نداشتن پلاک فعال، دارا بودن گواهینامه رانندگی که دارای اعتبار باشد از دیگر محدودیت های در نظر گرفته شده برای متقاضیان خرید محصولات خودروسازان به قیمت کارخانه بود.
بعد از تعیین تکلیف قرعه کشی نوبت دهی به ثبت نام کنندگان در 17 خرداد سال جاری، فردا (پنجشبه 18 خرداد امسال و جمعه ۱۹ خرداد 1402، پایش‌های بعدی انجام و سپس لیست نوبت‌دهی در اختیار خودروسازان قرار خواهد گرفت تا بر اساس برنامه تولید، ۲۴ خرداد ماه زمان تخصیص نهایی و در نهایت لیست اولویت مشتریان و نوبت تحویل خودروها مشخص شود.

خودروسازی سایپا در این دور از فروش با عرضه 15 محصول در صدر جدول عرضه محصولات در بین خودروسازان حاضر در دور دوم فروش خودرو با قیمت کارخانه قرار گرفت. مدیران خودرو جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و کرمان موتور و فردا موتورز مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند.

متقاضیان در فرصت باقی مانده تا روز 24 خرداد همچنان با اضطراب اخبار منتشر شده از سوی مدیران صمت در ارتباط با دور جدید فروش خودرو با ساز و کار نوبت دهی را دنبال می کنند.

اخباراقتصادخودرو
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی