گزینه‌های نهایی سرمربیگری استقلال مشخص شدند

به گزارش ساناپرس، گزینه‌های نهایی سرمربیگری استقلال مشخص شدند

احتمال جدایی ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال از این تیم بالا است.

استقلال فصل بدی را پشت سر گذاشت و این تیم با وجود ارائه فوتبالی زیبا، در کسب جام ناکام ماند.ساپینتو که رفتارهای عجیب و غریبی در این فصل از خودش نشان داد و حتی بع خاطر رفتارش در فینال جام حذفی با محرومیتی چهار ماهه مواجه شده، در بازی‌های بزرگ اصلا خوب کار نکرد و همین موضوع باعث شد تا آبی‌ها یک فصل بدون جام را سپری کنند. استقلال که دو فصل قبل بدون باخت قهرمان شده بود، در این فصل درحالی هر دو جام را به رقیب سنتی واگذار کرد که مشکلات مالی و مدیریتی در این تیم بسیار زیاد بود.

به گزارش خبرورزشی، مصاحبه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص ساپینتو و درخواست‌های این مربی از باشگاه استقلال برای فصل آینده نشان داد رابطه بین این دو اصلا خوب نیست و احتمال ادامه همکاری ریکاردو با استقلال برای فصل آینده بسیار ضعیف است. ساپینتو در ابتدای فصل با قراردادی دو ساله هدایت استقلال را برعهده گرفت که مبلغ قرارداد او برای این فصل ۶۰۰ هزار یورو بود و برای فصل آینده قرارداد ساپینتو به ۷۲۰ هزار یورو خواهد رسید. با وجود داشتن قرارداد، باشگاه استقلال در صورت عدم رضایت از سرمربی پرتغالی می‌تواند قرارداد را فسخ کند و به همکاری خود ادامه ندهد.

آنطور که استقلالی‌ها عنوان می‌کنند، ساپینتو درخواست مالی بالایی از آن‌ها داشته و مبلغ درخواستی او از باشگاه استقلال به یک میلیون یورو می‌رسد. اگر ساپینتو می‌توانست تیمش را قهرمان کند، خود به خود قراردادش تمدید می‌شد و می‌توانست به کارش در استقلال ادامه دهد. با این حال این اتفاق رخ نداد و ریکاردو برای ادامه کار در استقلال باید با مدیران این باشگاه توافق کند. با توجه به محرومیت چهار ماهه ساپینتو و همچنین رفتارهای عجیب این مربی و البته نتایج نه چندان خوبش در این فصل، شانس ماندن او در استقلال را به حداقل می‌رساند و شواهد حاکی از آن است که سرمربی استقلال برای فصل آینده فرد دیگری خواهد بود.

طی روزهای گذشته گزینه‌های مختلفی برای هدایت استقلال مطرح شدند که بیشتر جنبه گمانه زنی داشته است. با این حال شنیده‌های ما حاکی از آن است که جواد نکونام اصلی ترین گزینه ایرانی برای هدایت استقلال در فصل آینده خواهد بود. به غیر از جواد، خود ساپینتو فقط در یک صورت شانس اندکی برای ادامه همکاری با استقلال را خواهد داشت. شرط باشگاه استقلال این است که ریکاردو همان مبلغ ۷۲۰ هزار یورو را قبول کند و البته نسبت به رفتارهایش متعهد شود. در صورتیکه این دو گزینه منتفی شود، مدیران استقلال به سراغ مربیان خارجی خواهند رفت و احتمال اینکه سرمربی فصل آینده استقلال باز هم خارجی باشد وجود دارد.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی