نگرانی طرفداران برای سلامتی و جراحت اعضای گروه بلک پینک/ عکس

نگرانی شدید طرفداران برای سلامتی اعضای گروه بلک پینک!
جراحات و بیماری‌های اعضای گروه بلک پینک در میان تور جهانی جهانی آن‌ها باعث نگرانی شدید طرفداران آن‌ها، بلینک‌ها، شده است. اعضای گروه بلک پینک از اکتبر سال 2022 در حال اجرای تور جهانی بوده‌اند و با جراحات مختلفی مواجه شده‌اند.

طرفداران نگرانی خود برای سلامتی اعضا را ابراز کرده‌اند.

این در حالی است که 13 کنسرت از تور جهانی گروه بلک پینک باقی مانده است.
از بازگشت آن‌ها به صنعت موسیقی پس از نزدیک به دو سال تا آغاز تور جهانی در ماه اکتبر و برنامه‌های فردی متعدد، هیچ نشانه‌ای از استراحت برای اعضای این گروه دیده نمی‌شود.

گروه بلک پینک به تازگی دو کنسرت خود در بزرگترین استادیوم تایلند را به پایان رسانده است.

با این حال هنوز 2 کنسرت از تور این گروه در آسیا باقی مانده است.

در طول کنسرت‌های تایلند، طرفداران متوجه شدند که جنی کتفش را بسته است.

بلینک‌ها این را به عنوان نشانه‌ای از آسیب دیدن او برداشت کرده‌اند. بستن عضلات به آیدل‌ها در اجرای برنامه‌های خود بدون درد کمک می‌کند.

تیم این خانم آیدل تأیید کرده است که او در طول حضورش در نمایشگاه «Métiers D Art» از برند لوکس شَنِل در توکیو در تاریخ 1 ژوئن مجروح شده است.

جنی نیز اعلام کرده است که او نمی‌تواند دستش را تکان دهد.

طرفداران خواستار استراحت اعضای گروه هستند!
بلینک‌ها همچنین متوجه شدند که در کنسرت‌های اخیر، وضعیت آسیب‌دیدگی گردن لیزا بدتر شده است. این آیدل از اواخر سال گذشته تاکنون با این جراحت دست و پنجه نرم کرده است.

وای جی، کمپانی این گروه نیز اخیراً اعلام کرده است که آزمایش کرونا جیسو، بزرگ‌ترین عضو گروه بلک پینک، مثبت بوده است. به گزارش وقت صبح جیسو به دلیل مراقبت از سلامتی خود، ایمنی اعضای گروه و کارکنان قرنطینه شده است.

او در کنسرت‌های بلک پینک در تاریخ‌های 3 و 4 ژوئن در اوزاکا حضور نخواهد داشت.

با توجه به مصدومیت دو عضو گروه، بیماری جیسو، برنامه‌های ثابت برای هر چهار عضو، و کنسرت‌های جدیدی که به تور آن‌ها اضافه شده است، طرفداران از کمپانی وای جی خواسته‌اند تا به اعضا اجازه استراحت و بهبودی بدهد.

گروه بلک پینک پیش از رفتن به استرالیا برای اجرا کنسرت‌هایشان در 10، 11، 16 و 17 ژوئن با حضور سه عضو در کنسرت‌های آینده خود در اوزاکا اجرا خواهند کرد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی