افشای راز پشت پرده فروش دل و جگر لاکچری با قیمت نجومی

افشای راز پشت پرده فروش دل و جگر لاکچری با قیمت نجومی
خبر فروش گوشت گران قیمت و دل و جگر لاکچری با قیمتی بیشتر از هفتصد هزار تومان , سوژه رسانه ها شد ! موضوع ازین قرار است که سایتی در ایران اقدام به فروش گوشت به قیمت هر کیلو بالای هفتصد هزار تومان کرده است .

خبر فروش گوشت گران قیمت و دل و جگر لاکچری با قیمتی بیشتر از هفتصد هزار تومان , سوژه رسانه ها شد ! موضوع ازین قرار است که سایتی در ایران اقدام به فروش گوشت به قیمت هر کیلو بالای هفتصد هزار تومان کرده است . مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: سازمان دامپزشکی مجوز بهداشتی برای فروش گوشت لاکچری با برند جی‌اند جی صادر نکرده‌ است و در صورتی که سایت اینترنتی یا هر فروشگاه دیگری ادعایی در این ارتباط دارد، کذب است.

اصغر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری با قیمت هرکیلوگرم 700 هزار تومان تا 900 هزار تومان در فروشگاهی در فضای مجازی اظهار کرد:

سازمان تعزیرات حکومتی درباره گران‌فروشی و موارد مربوط به قیمت کالاها در سطح شهر نظارت دارد؛ در ماه‌های گذشته نیز این سازمان سوالاتی را درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری از ما داشتند.

سازمان دامپزشکی مجوز بهداشتی برای فروش گوشت لاکچری با برند جی‌اند جی صادر نکرده‌ است و در صورتی که سایت اینترنتی یا هر فروشگاه دیگری ادعایی در این ارتباط دارد،کذب است.

منبع: ایران ناز

اخبارجامعه
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی