تفاوت ظاهری این مرد با عکس پاسپورتش سوژه شد

تفاوت ظاهری این مرد با عکس پاسپورتش سوژه شد

بسیاری از ما عقیده داریم که عکس پاسپورتمان آنقدرها هم جذاب نیست و با چیزی که از خودمان سراغ داریم متفاوت است.

روزیاتو: بسیاری از ما عقیده داریم که عکس پاسپورتمان آنقدرها هم جذاب نیست و با چیزی که از خودمان سراغ داریم متفاوت است. اما ماجرایی که در ادامه می‌خوانید، این موضوع را به یک سطح بالاتر ارتقا می‌دهد؛ مردی که به دلیل تفاوت ظاهری عکس قدیمی‌اش در پاسپورت با اندام و ظاهر فعلی‌اش نزدیک بود پروازش را از دست بدهد.

تفاوت ظاهری این مرد با عکس پاسپورتش سوژه شد

تامی گرینگر (Tomi Grainger) قصد داشت از سیدنی به توکیو پرواز کند اما سیستم الکترونیکی نتوانست چهره او را از روی عکس پاسپورت شناسایی کند و به یک‌باره اوضاع پیچیده شد. مقامات مجبور شدند این جوان استرالیایی را متوقف و از او بازجویی کنند و نزدیک بود تامی پروازش را از دست بدهد.

تفاوت ظاهری این مرد با عکس پاسپورتش سوژه شد

تامی که ۲۹ سال دارد اعتراف کرد که تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته و همین موضوع باعث شده که در مقایسه با ۲۲ سالگی ظاهری متفاوت از عکس گذرنامه‌اش داشته باشد.

بلافاصله پس از این حادثه، تامی ویدیویی به اشتراک گذاشت که در آن تجربه بد خود را توصیف کرد و توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد. ویدیوی او بیش از ۱۰۰ هزار بار دیده شد و بحث های زیادی را برانگیخت. او در این ویدیو گفت: «باورتون نمیشه همین الان توی فرودگاه سیدنی چه اتفاقی برام افتاد؟ دارم از عصبانت منفجر میشم. قلبم هنوز تند میزنه.»

تفاوت ظاهری این مرد با عکس پاسپورتش سوژه شد

 

تفاوت ظاهری این مرد با عکس پاسپورتش سوژه شد

تامی برای رسیدگی به این وضعیت به سراغ مسئولان رفت و با توضیح اینکه تحت عمل های جراحی پلاستیک ازجمله لیفت صورت قرار گرفته، موضوع را روشن کرد. خوشبختانه مشکل حل شد و تامی توانست به پرواز خود برسد.

این ویدیو واکنش‌های  زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخت و کاربران نظرات بسیار متفاوتی در مورد این وضعیت داشتند. بسیاری از مردم به تامی توصیه کردند که عکس پاسپورت خود را به‌روز کند و واکنش کارکنان فرودگاه برایشان قابل درک بود

یک نفر نوشت: «این کلا یه آدمِ دیگه‌ست.» و دیگری گفت: «وقتی توی ظاهرتون تغییر ایجاد می‌کنین این اتفاقیه که براتون میفته. شما رو نمی‌شناسند. اون‌ها داشتن کارشون رو انجام می‌دادن.»

البته عده‌ای هم طرف تامی را گرفتند. یک نفر نوشت: «اگه درست به ویژگی های ظاهریت نگاه کنن متوجه میشن که همچنان شبیهته. توی عکس پاسپورت فقط جوون‌تر به نظر می‌رسی.»

اخبارجامعه
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی