قهرمانی مهدی طارمی پس داده شد!

به گزارش ساناپرس؛ قهرمانی مهدی طارمی پس داده شد!

مهدی طارمی با وجود اینکه در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال به آقای گلی دست یافت، اما عدم قهرمانی پورتو کام او را تلخ کرد و نگذاشت مثل سال گذشته صاحب جام شود، اما این ناکامی برای ستاره ایرانی، یکشنبه شب پایان یافت و او توانست به بهترین شکل سال فوتبالی‌اش را تمام کند.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۱۹:۴۵ روز یکشنبه در ورزشگاه ناسیونال اوییراس، مسابقه فینال جام حذفی فوتبال پرتغال را مقابل براگا برگزار کرد که مهدی طارمی نیز مطابق انتظار در ترکیب و خط حمله این تیم حضور داشت و امیدوار بود بتواند جام از دست رفته لیگ برتر را در این رقابت‌ها جبران کند و کاپ را بالای سر ببرد.

طارمی که در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی پرتغال پاس گل صعودشان را در آخرین ثانیه وقت‌های اضافه دوم دیدار مقابل فامالیکائو داده بود، در بازی فینال هم نیمه اول را با موقعیت‌سازی‌های پیاپی تمام کرد و با وجود اینکه شوت در چارچوب نداشت، اما سه فرصت جدی ساخت که هم‌تیمی‌هایش نتوانستند گلزنی کنند.

پورتو در دقیقه ۵۳ روی موقعیت‌سازی گالنو و پاس در عرض این بازیکن و گل به خودی هورتا پیش افتاد، اما در دقیقه ۶۲ وندل را به خاطر اخراج مستقیم از دست داد تا ۱۰ نفره شود و کار سختی برای حفظ نتیجه و کسب جام داشته باشد، اما مهدی طارمی دوباره مسیر برد را به سود تیمش تغییر داد و بازیکنان دو تیم را برابر کرد.

طارمی که جنب و جوش زیادی در زمین براگا داشت و بارها با توپ‌گیری و دریافت پاس به قلب مدافعان حریف می‌زد، در دقیقه ۷۸ نیز سعی در حمله به سمت محوطه جریمه حریف کرد که سیکو نیاکاته با تکل خشن و کف استوک به پای او زد تا داور کارت قرمز مستقیم را مقابل چشمان این بازیکن براگا قرار بدهد.

تکل شدید روی پای طارمی منجر به ایجاد مصدومیت و روی زمین افتادن او برای یک دقیقه شد که البته مشکل خاصی برای این ستاره ایرانی به وجود نیاورد و او دوباره به بازی برگشت و لحظاتی بعد هم پورتو توانست با پاس گالنو و گلزنی اوتاویو برای دومین بار دروازه براگا را باز کند و برتری‌اش قطعی شود.

پورتو در نهایت موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل براگا شد تا ناکامی لیگ برتر پرتغال را با قهرمانی در جام حذفی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ جبران کند و مهدی طارمی نیز با یک کفش طلا و یک جام به استقبال تابستان و نقل و انتقالات جذابی که در انتظارش است، برود.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی