پویان مختاری روی تتلو را هم کم کرد / عکس های زننده در باشگاه خصوصی!

به گزارش ساناپرس؛ پویان مختاری روی تتلو را هم کم کرد / عکس های زننده در باشگاه خصوصی!

اخیرا پویان مختاری عکس های از خود را در فضای مجازی منتشر کرد که مخاطبان به خاطر تتوی های زیاد او را شبیه به تتلو نامیدند.

زمان زیادی از جدایی پویان مختاری و نیلی افشار، همسر سابقش نمی گذرد. در این بین شایعات زیادی در مورد ازدواج مجدد مختاری منتشر شد و حالا او با صدف طاهریان عکسی دو نفره منتشر کردند.بیشتر هم شایعاتی در مورد ازدواج پویان مختاری با چهره های سرشناس ایرانی منتشر شده بود که به دلیل موثق نبودن و حفظ حریم افراد نام آن ها را نمی بریم.

اما با گذشت مدتی از طلاق جنجالی پویان مختاری و نیلی افشار که با اعتراض تتلو هم مواجه شد حالا رسما مختاری و طاهریان با یکدیگر عکس دو نفره منتشر کردند و احتمال ازدواج آنها وجود دارد.

پویان مختاری

پویان مختاری

زن و بچه پویان مختاری

پویان مختاری شاخ مشهور اینستاگرامی عکسی را در کنار یک زن و بچه در کنار ماشین فوق لاکچری اش منتشر کرد. اکثر مخاطبان ان ها را زن و بچه پویان مختاری دانستند اما صحت این گفته ها مشخص نیست!

پویان مختاری

پویان مختاری

 

پویان مختاری

 

جالب است که پویان مختاری تجربه زیادی در خواستگاری کردن دارد و با هرکسی که یه مدت آشنا می شود فوری به او حلقه می دهد ولی با هیچکدام مدت طولانی نبوده و در آخر به آنها خیانت کرده است. ظاهرا همان بلایی که بر سر نیلی افشار آمد قرار است بر سر نامزد جدید پویان مختاری بیاید. او فعلا قهر کرده و از خانه پویان مختاری رفته است.

مهمانی جنجالی پویان مختاری در شب هالووین

مهمانی شب هالووین پویان مختاری ظاهرا حاشیه های زیادی داشته است، از جمع شدن شاخ های مجازی اینستاگرام گرفته تا آشتی کردن پویان مختاری و ساشا سبحانی و همچنین خیانت کردن پویان به نامزد مدل روسش و خیلی اتفاقات دیگر که این شب را به جنجالی ترین شب شاخ های مجازی در امسال تبدیل کرده است. پویان مختاری که با پول قمار و خالی کردن حساب های مردم ثروت بسیار زیادی به جیب زده حالا نوبت به لذت بردن از این ثروت افسانه ای رسیده و می خواهد حسابی خوش بگذراند. او این روزها در لندن با دوست دختر جدیدش حسابی فخر فروشی می کند و ریخت و پاش های چند صد هزاردلاری او سوژه رسانه ها شده است.

شاید اگر یکجا بشود بگویی جهان سومی همین جاست ! او از صبح تا شب در خیابان های لندن در حال نمایش دادن ماشین هایش است و عکس گرفتن با آنها در خیابان ها که اگر برای ایرانی ها این کار را می کند باید بگوییم فخر فروشی و اگر برای لندنی ها این کار را می کند که باید بگوییم همان جهان سومی و اگر برای سوزاندن نیلی عشق سابقش این کار را می کند که خودش رابطه را بهم زد !

پویان مختاری پست جدیدی را منتشر کرد تا زندگی لاکچری اش را به رخ مردم بکشد . او با انتشار این پست نوشت:یه نفس عمیق بکش، خودت و فکرت رو ، از تمام انرژی های منفی دور کن …؛ گاهی وقت‌ها نگران چیزایی هستیم؛ که هرگز اتفاق نخواهند افتاد.

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری عکس ماشین  لاکچری و فوق میلیاردی خود را در فضای مجازی منتشر کرد تا با آن فخر فروشی کند.

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

ادعای پویان مختاری درباره پولدار شدنش

پویان مختاری تمامی ادعاها درباره قمارباز بودنش را تکذیب می کند و می گوید برای پولش زحمت کشیده است. او چند کسب و کار فرعی و پوششی هم راه اندازی کرده تا بگویید منابع درآمدی زیادی دارد و زندگی اش فقط قمار نیست. پویان مختاری می گوید برای اینکه پولدار شود خیلی زحمت کشیده و افرادی که به او اتهام می زنند مشتی حسود هستند. پویان مختاری با خروج از کشور به همراه نیلی افشار در ترکیه اقدام به ایجاد حاشیه های +18 کرد و به شهرت زیادی دست یافت و بعد از آن به تیم قمار و شرطبندی پیوست و با ایجاد سایت های شرطبندی متعدد اقدام به خالی کردن جیب مردم نمود. بعد از دستگیری های اخیر پویان مختاری از ترس دستگیر شدن مدتی را در چند کشور اروپایی و بعد از آن به لندن رفته است و در آنجا به قول خودش تجارت خاویار دارد که مشخص است همه ی اینها پوششی برای پولشویی پول های قمار است. نیلی افشار عشق سابق پویان مختاری بود که بیشتر راه مشهور شدنش را با او سپری کرده است. اما مدتی پیش آنها از هم جدا شدند و هرکس سراغ زندگی خودش رفته است. اما اخیرا نیلی افشار که ظاهرا نتوانسته پویان مختاری را فراموش کند درگیری های لفظی با پویان پیدا کرده است.

پویان مختاری

یک مهمانی مهم در زندگی پویان مختاری

در یک مهمانی هم پویان مختاری و ساشا سبحانی آشتی کردند و هم پویان با عشقش کات کرد ! مهمانی شب هالووین پویان مختاری ظاهرا حاشیه های زیادی داشته است، از جمع شدن شاخ های مجازی اینستاگرام گرفته تا آشتی کردن پویان مختاری و ساشا سبحانی و همچنین خیانت کردن پویان به نامزد مدل روسش و خیلی اتفاقات دیگر که این شب را به جنجالی ترین شب شاخ های مجازی در امسال تبدیل کرده است. پویان مختاری که با پول قمار و خالی کردن حساب های مردم ثروت بسیار زیادی به جیب زده حالا نوبت به لذت بردن از این ثروت افسانه ای رسیده و می خواهد حسابی خوش بگذراند. او این روزها در لندن با دوست دختر جدیدش حسابی فخر فروشی می کند و ریخت و پاش های چند صد هزاردلاری او سوژه رسانه ها شده است. شاید اگر یکجا بشود بگویی جهان سومی همین جاست ! او از صبح تا شب در خیابان های لندن در حال نمایش دادن ماشین هایش است و عکس گرفتن با آنها در خیابان ها که اگر برای ایرانی ها این کار را می کند باید بگوییم فخر فروشی و اگر برای لندنی ها این کار را می کند که باید بگوییم همان جهان سومی و اگر برای سوزاندن نیلی عشق سابقش این کار را می کند که خودش رابطه را بهم زد !

پویان مختاری

چرا پویان مختاری با مدل مشهور کات کرد

پویان مختاری آنطور که خودش اعتراف می کند به این دلیل از رابطه جدید خود که یک سوپر مدل روس بود جدا شده که دیگر یک رابطه داشتن و بودن با یک دختر برای او جوابگو نیست و دوست دارد با چند دختر به صورت همزمان باشد. او می گوید این به دلیل مهربونی است که خدا بهش داده ! البته این حرف های پویان مختاری بدون واکنش هم نبود و کاربران با لقب های فحاشی مانند به او حمله کردند. پویان مختاری از وقتی که به لندن رفته حاشیه های بیشتری را ایجاد کرده است و بیشتر این حاشیه ها مربوط به رابطه او با یک سوپر مدل روسی است که گفته می شود این روزها رابطه آنها شکراب شده است. جالب است که پویان مختاری تجربه زیادی در خواستگاری کردن دارد و با هرکسی که یه مدت آشنا می شود فوری به او حلقه می دهد ولی با هیچکدام مدت طولانی نبوده و در آخر به آنها خیانت کرده است. ظاهرا همان بلایی که بر سر نیلی افشار آمد قرار است بر سر نامزد جدید پویان بیاید. او فعلا قهر کرده و از خانه پویان مختاری رفته است.

پویان مختاری چگونه پولدار شد ؟

پویان مختاری می گوید برای اینکه پولدار شود خیلی زحمت کشیده و افرادی که به او اتهام می زنند مشتی حسود هستند. پویان مختاری با خروج از کشور به همراه نیلی افشار در ترکیه اقدام به ایجاد حاشیه های +18 کرد و به شهرت زیادی دست یافت و بعد از آن به تیم قمار و شرطبندی پیوست و با ایجاد سایت های شرطبندی متعدد اقدام به خالی کردن جیب مردم نمود. بعد از دستگیری های اخیر پویان مختاری از ترس دستگیر شدن مدتی را در چند کشور اروپایی و بعد از آن به لندن رفته است و در آنجا به قول خودش تجارت خاویار دارد که مشخص است همه ی اینها پوششی برای پولشویی پول های قمار است. نیلی افشار عشق سابق پویان مختاری بود که بیشتر راه مشهور شدنش را با او سپری کرده است. اما مدتی پیش آنها از هم جدا شدند و هرکس سراغ زندگی خودش رفته است. اما اخیرا نیلی افشار که ظاهرا نتوانسته پویان مختاری را فراموش کند درگیری های لفظی با پویان پیدا کرده است.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی