تصاویر لو رفته بارداری سلبریتی محبوب ! / بالاخره منتشر شد!

تصاویر لو رفته بارداری سلبریتی محبوب ! / بالاخره منتشر شد!

« جسی جی » خواننده سرشناس 35 ساله اولین فرزند « پسر » خودشو با عمل سزارین به دنیا آورد

 

پسر بچه جسی جی آمد! در 19 می، این خواننده 35 ساله فاش کرد که یک هفته قبل از پسرش استقبال کرده است. او در یک استوری اینستاگرام نوشت: «یک هفته پیش کل زندگی من تغییر کرد. پسرم وارد این دنیا شد و قلبم دو برابر شد. حس وصف ناپذیر است. من عاشقانه پرواز می کنم.جسی جی همچنین اضافه کرد که نوزاد پسرش جادویی است و همه رویاهای من به حقیقت می پیوندند. او ادامه داد: او تمام من است. من و او عالی کار می کنیم. من هر ثانیه در حال غوطه ور شدن هستم و هنوز نمی توانم باور کنم که او واقعی است، اینجا و مال من است. من بسیار سپاسگزارم.

جسی جی/خواننده زن

خواننده خوش صدای bang bang سال قبل دچار سقط جنین شد و روزهای پر غم و اندوهی رو گذراند و در نهایت قول داد که « دوباره خوب خواهد شد » و مجددا برای مادر شدن سعی خودشو خواهد کرد. جسی با نامزدش « چانِن کولمن» بسکتبالیست اسرائیلی رابطه دارد.

جسی جی/خواننده زن

جسی جی در ماه ژانویه بارداری خود را اعلام کرد و در هفته‌های منتهی به تولد کوچولوی خود به‌روزرسانی‌هایی را درباره او به اشتراک گذاشت. در ژانویه، او در یک ویدیوی اینستاگرامی درباره مشکلات سه ماهه اول خود صحبت کرد و در طول ماه فوریه، کلیپ‌های مختلفی از آواز خواندن خود را به صورت زنده در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد و برخی را به پسر بچه‌اش تقدیم کرد.

جسی جی/خواننده زن

سپس، در 19 مارس، او یک عکس سونوگرافی از پسرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نامه ای صمیمانه برای او در توضیح نوشت. ممنون که به من اعتماد کردید که بدنم می تواند شما را در امان نگه دارد. از شما متشکرم که خاص ترین تجربه را تا کنون به من هدیه داده اید و مهم ترین نقشی را که در تمام زندگی ام ایفا خواهم کرد.او نوشت. من تو را خیلی دوست دارم . من برای همیشه مال تو هستم پسرم. نمی توانم منتظر دیدارت باشم.

جسی جی/خواننده زن

این خواننده از زمانی که در آگوست 2022 فاش کرد که در نوامبر 2021 دچار سقط جنین شده است، درباره حس مادری خود شفاف صحبت کرده است. او در یک پست اینستاگرامی صادقانه درباره غم خود صحبت کرد و در توضیحی نوشت: وقتی 16 ساله بودم، من لیستی از چیزهایی را که در 30 سالگی می خواستم نوشتم. اولین چیز در لیست این بود که مادر شوم. حالا من نزدیک به 35 سال دارم و بعضی روزها غم از دست دادن یک بچه را دارم و داشتن فرزند آسان نیست. این که بخواهم زندگی من به این شکل کاملاً متفاوت از آنچه در حال حاضر به نظر می رسد به نظر برسد، مرا تحت تأثیر قرار می دهد.

جسی جی/خواننده زن

او اضافه کرد، معمولاً بد نیست و بله، من می‌توانم همین لحظه را همین الان به تنهایی در خلوت بگذرانم و معمولاً انجام می‌دهم، اما امروز اینجا هستم. زیرا می‌دانم هزاران نفر در اطراف دقیقاً مثل من احساس می‌کنند. شاید این را بخوانی و عشقی را که من به تو دارم احساس کنی، امیدوارم بتوانی.

جسی جی/خواننده زن

جسی جی از نوزاد جدیدش از کسانی که «تا این لحظه من را دنبال کردند» و برای «عشق و حمایت مستمرشان» تشکر کرد. او در پایان بیانیه اینستاگرام خود گفت که وقتی آماده شود به پلتفرم بازخواهد گشت.

جسی جی/خواننده زن

جسی جی/خواننده زن

جسی جی/خواننده زن

جسی جی/خواننده زن

جسی جی/خواننده زن

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی