فیلم شرم آور از رضا رویگری با شاه ماهی ایران ! / ببینید باور نمی کنید

به گزارش ساناپرس؛ فیلم شرم آور از رضا رویگری با شاه ماهی ایران ! / ببینید باور نمی کنید

رضا رویگری متولد 6 دی 1325 در تهران بازیگر ، خواننده و نقاش می باشد. رضا رویگری دیپلمه و دانش آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است. رضا رویگری در سال 1348 وقتی 23 ساله بود از طریق معرفی یک دوستی به خانم خجسته کیا (کارگردان) که دنبال بازیگر خوش صدا می گشتند اولین بار وارد تئاتر شد. رضا رویگری بعد از چند سال بازی در تئاتر و همکاری با ساموئل خاچیکیان در سال 1352 با سریال «چنگک» جلوی دوربین رفت و تا انقلاب کنار تئاتر در یک سریال دیگر بنام «لحظه» بازی کرد. رضا رویگری بعد انقلاب از سال 1361 وقتی 36 ساله بود با سریال «محله برو بیا» به بازیگری برگشت و در سال 1363 هم اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم «»عقاب ها» بدست آورد.

یادی کرده‌ایم از سال‌هایی نه چندان دور که رضا رویگری همچنان بر پرده نقره‌ای سینما حضور داشت. سکانسی از فیلم سینمایی «بوتیک» ساخته حمید نعمت‌اله را در ادامه می‌بینید که در آن رضا رویگری در نقش مرد هوسرانی که صاحب بوتیک و کارفرمای محمدرضا گلزار است ظاهر می‌شود. رویگری در داستان این فیلم قصد دارد تا هر طور شده گلشیفته فراهانی، دختر جوانی که از خانه فراری شده است را اغفال کند.

بوتیک (1382) به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله، سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را در جشنواره آن سال برای نعمت اله به همراه داشت. در این فیلم رضا رویگری، حامد بهداد، محمدرضا گلزار و گلشیفته فراهانی حضور دارند.

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ای
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی