سجاد غریبی بعد از ۱ سال با تیپ و ظاهری کاملا جدید !! / هالک توخالی دست بردار نیست/ فیلم

سجاد غریبی بعد از ۱ سال با تیپ و ظاهری کاملا جدید !! / هالک توخالی دست بردار نیست/ فیلم
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی بعد از یک سال با ویدیویی جدید وارد حاشیه های جدید شد .

سجاد غریبی (زاده ۲۸ آذر ۱۳۷۰) مشهور به هالک ایرانی ورزشکار رشته پاورلیفتینگ است. غریبی با پخش عکس‌هایی که از سوی برخی کاربران و رسانه ها گفته می‌شود دستکاری شده، در شبکه‌های اجتماعی شناخته شد .

سجاد غریبی

 

سجاد غریبی

سجاد غریبی

سجاد غریبی با انتشار این ویدیو نوشت :

تابستان سال گذشته
مثل یک درخت بودم که با تبر مورد اعتماد ترین‌ شخص زندگی م قطع شدم
تبری از جنس خیانت و فریب
اما من ریشه داشتم

سجاد غریبی زاده ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. اما در بوشهر بزرگ شده و زندگی می‌کند. مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. سجاد غریبی از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرد. از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است. با قد ۱۸۴ سانتی‌متر و وزن ۱۷۶٫۹ کیلوگرم می‌تواند تا ۱۷۵ کیلوگرم وزنه را بلند کند.

 

قرار بود سجاد غریبی و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین» ۲ آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم مبارزه کنند ولی این مبارزه صورت نگرفتدر اسفند ۱۴۰۰ غریبی در دبی با فورد رویارو شد. در ویدئویی که از این تقابل آنها منتشر شد دو طرف به سمت یکدیگر حمله کردند غریبی با یک ضربه ناگهانی مارتین فورد به زمین پرت شد

غریبی در مرداد ۱۴۰۱ در یک مبارزه کوتاه، از آلمات باخیتوویچ (معروف به گوریل قزاق) از قزاقستان شکست خورد. او که با پخش صدای محمود کریمی وارد رینگ شد در کمتر از یک دقیقه به حریف قزاقستانی خود باخت. مبارزهٔ آن دو قرار بود در ۶ راند دو دقیقه‌ای باشد. این باخت وی، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفت.

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ای
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی