آلپاچینو و نامزدش جوانش با ۵۳ سال اختلاف سنی/ تصاویر لو رفته

آلپاچینو و نامزدش جوانش با ۵۳ سال اختلاف سنی/ تصاویر لو رفته
آلپاچینو، ابرستاره سینمای جهان اعلام کرد در انتظار تولد چهارمین فرزندش است. به گزارش سان، نور الفلاح، نامزد ۲۹ ساله آلپاچینو ۸۲ ساله، هشت‌ماهه حامله است.

این زوج از آوریل ۲۰۲۲ رابطه خود را شروع کردند و ۵۳ سال اختلاف سن دارند. سان می‌نویسد زمانی که چهارمین فرزند آلپاچینو از دبیرستان فارغ‌التحصیل شود، او ۱۰۰ ساله خواهد بود. رابرت دنیرو ۷۹ ساله و دوست نزدیک آلپاچینو نیز اخیرا اعلام کرده بود که بار دیگر پدر شده است.

آلپاچینو/ابرستاره سینمای جهان

به گزارش سان، یکی از نمایندگان آل‌پاچینو تایید کرد که انتظار می‌رود نامزد این بازیگر برنده اسکار که ۵۳ سال از پدر بچه‌اش کوچک‌تر است، به‌زودی زایمان کند.اختلاف سن پدر و فرزند آن‌قدر هست که آل‌پاچینو باید صدسال زنده بماند تا شاهد دیپلم گرفتن فرزندش باشد.

آلپاچینو/ابرستاره سینمای جهان

بازیگر پدرخوانده در حال حاضر سه فرزند دارد؛ دو فرزند با بورلی دی‌آنجلو و یکی از یان تارانت. نور که در صنعت سینما کار می‌کند پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ با آهنگساز و خواننده افسانه‌ای میک جگر در ارتباط بود.

آلپاچینو/ابرستاره سینمای جهان

پاچینو هیچ‌گاه ازدواج نکرده‌است، اما سه فرزند دارد. جولی ماری بزرگ‌ترین فرزند او است که مادرش یان ترنت، مربی بازیگری، است. آنتون جیمز و اولیویا رز، پسر و دختر دیگر پاچینو هستند که در ۲۵ ژانویه ۲۰۰۱ به‌صورت دوقلو متولد شدند. مادر این‌دو بورلی دی آنجلو است که از ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۳ با پاچینو رابطه داشت.

آلپاچینو/ابرستاره سینمای جهان

او همچنین با دایان کیتن، همبازی خود در سه‌گانه پدرخوانده، رابطه‌ای مردد و گهگاهی داشت که بعد از فیلمبرداری پدرخوانده: قسمت سوم به‌طور کامل پایان یافت. کیتون در مصاحبه‌ای با باربارا والترز دربارهٔ پاچینو گفت: «آل به سادگی سرگرم‌کننده‌ترین مرد بود… برای من آن زیباترین صورت بود.» پاچینو همچنین روابطی با تیوزدی ولد، جیل کلایبورگ، مارته کلر، کاتلین کویینلان و لیندال هابز داشته‌است. پاچینو از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ با لوسیلا پولاک، بازیگر آرژانتینی، رابطه داشت. با این‌که این‌دو هیچ‌گاه ازدواج نکردند، کامیلا مورون، دختر پولاک، از آل پاچینو به عنوان ناپدری خود یاد می‌کند.

آلپاچینو/ابرستاره سینمای جهانآلپاچینو و نامزدش با ۵۳ سال اختلاف سنی در انتظار تولد فرزندشان هستند!

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی