خداحافظی تلخ ساپینتو! / یحیی شاخ سرمربی پرتغالی را شکست

دو تیم استقلال و پرسپولیس شب گذشته فینال جام حذفی فوتبال ایران را برگذار کردند که در پایان این مسابقه سرخپوشان توانستند همانند دیدار برگشت لیگ مقابل استقلال پیروز شوند و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

ناکامی استقلالی در دو جام نوک انتقادات را به سمت ساپینتو پرتغالی هدایت کرده و وی را تا آستانه جدایی از آبی پوشان پیش برده است.

منتقدان ساپینتو  اعتقاد دادند که عدم نتیجه گیری این سرمربی در بازی‌های بزرگ و مقابل تیم‌‌های مدعی، باعث شده دست استقلال در این فصل از جام کوتاه بماند.

از سوی دیگر حواشی ایجاد شده توسط این سرمربی پرتغالی، دیگر از حوصله هوادادان و مدیران استقلال هم خارج شده و چرا که آنها معتقدند جنجال‌های گاه و بیگاه ساپینتو تمرکز را از شاگردان وی گرفته است.

حاشیه تلخ شب گذشته ساپینتو، آن هم در جایی که استقلال با گل دیر هنگام مقابل به بازی برگشته بود حسابی مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته و احتمالا محرومیت‌‌های سنگینی برای وی به همراه داشته باشد‌.

ناکامی های ساپینتو در این فصل، حواشی و جنجال‌های  متعدد و درخواست مالی بالای این سرمربی برای تمدید با استقلال به احتمال فراوان جدایی وی را از جمع آبی پوشان قطعی خواهد کرد.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی